« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۱۳۳
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۸
سفیر کره‌جنوبی در ایران به دیدار رئیس فدراسیون‌فوتبال رفت و از علاقه خود به بازیکنان سابق تیم ملی نظیر علی دایی و جواد نکونام گفت.
به گزارش آوای رودکوف به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، «یوجانگ هیان» سفیر جدید کره جنوبی در ایران امروز دوشنبه با حضور در دفتر رئیس فدراسیون فوتبال، با وی دیدار و گفتگو کرد.

در ابتدای این نشست یوجانگ هیان گفت: خوشحالم که امروز به دیدار شما آمدم و برایتان آروزی سلامتی می کنم. من از قبل فوتبال‌ایران را دنبال می کردم و بازیکنانی مانند علی دایی و جواد نکونام را می شناسم و علاقه زیادی به فوتبال ایران دارم.

وی در ادامه بیان کرد: ایران و کره جنوبی دو تیم قدرتمند در قاره آسیا هستند و امیدوارم هر روز نسبت به گذشته پیشرفت بیشتری کنند. ما آمادگی هر گونه همکاری و هماهنگی برای برقراری ارتباط با فدراسیون فوتبال ایران را و معتقدم فوتبال و فوتسال ایران طی چند سال گذشته بسیار پیشرفت داشته اند و عملکردشان مطلوب بوده است. ما نیز می خواهیم این ارتباط گسترش پیدا کند و تیم های مختلف ایرانی در رده سنی پایه، فوتسال و بانوان برای برگزاری بازیهای تدارکاتی به کره جنوبی بیایند.

هیان افزود: پیش تر فوتبال در اروپا و آمریکای جنوبی حرف اول را می زد اما با نمایش خوب تیم های ایران، کره جنوبی و ژاپن در بازیهای جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه نشان دادیم تیم های آسیایی نیز به سطح فوتبال اروپا نزدیک شده اند.

در ادامه مهدی تاج با اشاره به بازی ایران و کره جنوبی در شب تاسوعای حسینی گفت: دو سال گذشته بازی ایران و کره جنوبی در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ برگزار شد، جا دارد از هواداران کره ای بخاطر اینکه با عزاداران ایرانی همدردی کردند و نسبت به فرهنگ و مذهب ما ادای احترام کردند، تشکر و قدردانی کنم.

وی در ادامه بیان کرد: با فدراسیون فوتبال کره جنوبی ارتباط نزدیکی داریم. در جلسه گذشته هیات اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا که در توکیو برگزار شد، ملاقاتی با دکتر چونگ، رئیس فدراسیون کره جنوبی داشتم و آمادگی خود را برای گسترش ارتباطات بیشتر بین دو فدراسیون اعلام کردیم. بدون تردید همکاری  با کره جنوبی  به پیشرفت و توسعه فوتبال ایران کمک بسزایی می کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: