« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۴۴۱
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۵
بهبهان
رئیس دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان با صدور احکامی جداگانه مدیران گروه کارآفرینی و ارتباط با صنعت و آموزش های آزاد و مجازی این دانشگاه را منصوب کرد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، دکتر سید نژاد در حکمی دکتر مسعود درفشان را به سمت مدیر گروه کارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه منصوب و در حکمی دیگر دکتر حسین مددی را به سمت مدیر گروه آموزش های آزاد و مجازی منصوب کرد.

درقسمتی از این احکام آمده است: با عنایت به مراتب تعهد و تجارب ارزنده و به پیشنهاد معاون محترم آموزشی و پژوهشی دانشگاه،در راستای اجرایی نمودن ماده 8 آئین نامه جامع مدیریت دانشگاه ها،با حفظ سمت آموزشی به مدت دو سال به این سمت منصوب می گردید. امید است با توکل بر خداوند متعال در انجام وظایف محوله اهتمام کامل فرمائید.

دکتر سید نژاد همچنین در نامه ایی از زحمات دکتر مردانی و دکتر صفدریان سپاسگزاری نمودند.در قسمتی از این متن آمده است:

تلاش همه جانبه ،احساس مسئولیت و تعهد کامل در اجرای وظایف خادمین فرهیخته عرصه علم و آموزش، تقدیر و تشکر شایسته ای را می طلبد،اینک و در پایان دوره مسئولیت شما ،عزم و همت والای شما که با برنامه ریزی و ساماندهی و هدایت لازم در اجرای امور در سمت های محوله خود گامهای موثری برداشته اید را ارج نهاده و صمیمانه تشکر و سپاسگزاری می نمایم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: