« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۴۴۳
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۷
گزارش تصویری؛
این روزها شور و شوق خاصی در میان مردم شهر برپا است و همه آماده شدند تا سفری با پای دل به کربلا داشته باشند.
 پایگاه خبری آوای رودکوف:باز در استانه اربعین حسینی قرار گرفتیم و جنب و جوش عجیبی در میان مردم شکل گرفت ؛ گروهی با پرچم یا حسین (ع) و یا ابوالفضل العباس (ع) به راه افتادند و عازم مرز شلمچه شدند تا خود را به جوار عشق برسانند.

 در گوشه گوشه استان کهگیلویه و بویراحمد  مردم در شهرها و روستاها آنهایی که می‌توانند عازم کربلا می‌شوند و آنهایی که دلشان در کربلا و بین الحرمین است و مشکل رفتن دارند تلاش می‌کنند با جمع‌آوری کمک‌های مختلف قدم در راه نهنند و برای زائران کمک جمع‌آوری کنند.

شهرستان لنده دو سالی هست که مردم ولایتمدارش در کنار چندین و چند کاروان زیارتی خود به مقصد کربلا اقدام به راه اندازی موکب باب الحوائج در مرز شلمچه جهت پذیرایی از زائران اقا آمام حسین (ع) نمود تا در کوچه پس کوچه‌هایش بوی نان گرم بیاید، یکی نان بپزد و دیگری شیرینی  و آن دیگری نیز تلاش کند تا نذورات خود را  برای استفاده زائران به موکب‌ها ارسال نماید.

اری این روزها شور و شوق خاصی در میان مردم شهر برپا است و همه آماده شدند تا سفری با پای دل به کربلا داشته باشند.

در ادامه تصاویری  از حال و هوای شهرستان لنده در تدارک اربعین تا موکب باب الحوائج در مرز شلمچه منتشر خواهد شد که با هم می بینیم.

این گزارش در حال تکمیل است


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: