« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۴۵۹
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۳
یاسوج
علی محمد احمدی در شورای مبارزه با مواد مخدر استان گفت: برگزاری همایش ملی مبارزه با مواد مخدر در استان حرکت خوبی است اما این همایش باید ثمربخش و ره آوردی علمی و قابل اجرا داشته باشد.
به گزارش  پایگاه خبری آوای رودکوف؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه، پیامی که این همایش می دهد باید تاثیر گذار باشد، افزود: تعدد و حجم برنامه ها اولویت نیست بلکه کیفیت برنامه ها و استفاده از تجربیات سمن هایی که در این همایش شرکت می کنند، مهم است.

علی محمد احمدی با بیان اینکه به دلیل تغییر سبک زندگی، کم تحرکی و شرایط تغذیه آسیب های زیادی جامعه را تهدید می کند، تصریح کرد: این آسیب ها در کنار تهدید آسیب های اجتماعی می باشد.

وی با تاکید به اینکه، آنچه امروز نسبت به گذشته جامعه ما را تهدید می کند، موضوعات اقتصادی نیست بلکه اعتیاد و آسیب های اجتماعی از جمله طلاق است، گفت: شورای مبارزه با مواد مخدر در این زمینه ها کارساز و مهم است.

احمدی تصریح کرد: برنامه هایی که در این خصوص ترسیم، طراحی و اجرا می شوند باید پیام داشته باشند و لازم است به مسائل بطور علمی و به خوبی بپردازد و بتواند از سطح پایین تر یعنی مهد کودک ها، مدارس تا دانشگاه و عموم جامعه را در بر گیرد.

وی تاکید کرد: مدیران در جلسات شوراها با دست پر و آمادگی کامل بیایند و تلاش کنند برنامه ها و کارها با کیفیت بالا انجام گیرند.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری هم گفت: این همایش در موضوع پیشگیری و مقابله با اعتیاد بیشتر تبادل تجربیات و برنامه ریزی برای اقداماتی که نتیجه بخش باشد را دنبال می کند.

حجت الاسلام میرمحمدی افزود: این همایش ملی فرصت خوبی برای معرفی استان، دسترسی به آخرین روش ها برای کمک به پیشگیری، مبارزه و مقابله با اعتیاد و مواد مخدر وعلمی شدن مبارزه با این آسیب اجتماعی است.

دبیر ستاد پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر استان هم گفت: اولین همایش ملی مبارزه با مواد مخدر در استان آبان ماه به مدت سه روز و روزهای ۲۲ تا ۲۴همین ماه در محل هتل آزادی یاسوج برگزار می شود.

سیدناصر رضایی افزود: در این جشنواره میزبان سفیران اجتماعی مبارزه با مواد مخدر کشور، صاحب نظران، ورزشکاران مدال آور، هنرمندان و بزرگان حوزه فرهنگی و اجتماعی که به عنوان گروه مرجع در این حوزه مطرح هستند، خواهیم بود.

وی اظهار داشت: این همایش که بیشتر جنبه علمی، آموزشی و تبادل تجربیات دارد، تعداد ۴۰ نفر از سفیران اجتماعی مبارزه با مواد مخدر در سطح ملی حضور دارند و در کارگاه آموزشی این همایش مربیانی از کشور آموزش های لازم را ارائه می دهند.

به گفته رضایی در حاشیه این همایش ملی برنامه های جانبی مختلفی برگزار می شود، این برنامه ها در خصوص آداب و رسوم محلی و توانمندی ها و دست یافته های تشکل های استان که در حوزه پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر فعالیت دارند به نمایش گذاشته می شود.

دبیر ستاد پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر استان نسبت به اطلاع رسانی و آگاهی بخش قبل و حین برگزاری این همایش ملی تاکید کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: