« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۴۶۱
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۸
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد
سه هزار و 158مورد تسهیلات قرض‌الحسنه کارگشایی و خودکفایی از ابتدای سال جاری تاکنون از محل منابع صندوق امداد ولایت به مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد پرداخت‌شده است.
به گزارش  پایگاه خبری آوای رودکوف؛ فرید محبی، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، با اشاره به اینکه صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت با رویکرد جذب منابع خیران و نیکوکاران در شهریورماه 95 افتتاح شد، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون سه هزار و 158 مورد تسهیلات قرض‌الحسنه کارگشایی و خودکفایی بااعتبار 16 میلیارد و 417 میلیون تومان از منابع صندوق امداد ولایت استان به مددجویان و اقشار نیازمند پرداخت‌شده است.


وی بابیان اینکه یکی از اهداف راه‌اندازی صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت پرداخت وام کارگشایی و ضروری برای مددجویان نیازمند است، گفت: در این زمینه دو هزار و 855 مورد تسهیلات کارگشایی بااعتبار 10 میلیارد و 99 میلیون تومان به مددجویان و اقشار نیازمند در سال جاری پرداخت شد. 

محبی تسهیلات خودکفایی پرداخت‌شده در سال جاری را 303 مورد اعلام و تصریح کرد: در این خصوص شش میلیارد و 318 میلیون تومان هزینه شده است.

محبی با یادآوری اینکه صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت به‌منظور پرداخت سریع‌تر و بهتر تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان نیازمند و خدمت به این قشر افتتاح‌شده است، گفت: 82 درصد از تسهیلات پرداختی این صندوق به مددجویان و 18 درصد به سایر نیازمندان غیر مددجو بوده است.

علی نادری مدیر شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان پرداخت 12 مورد تسهیلات در سرفصل وجوه اداره بااعتبار 23 میلیون و 500 هزار تومان، 22 مورد وام پرداختی هزار واحدی مسکن سپاه بااعتبار 110 میلیون تومان و 25 فقره وام مسکن بااعتبار 154 میلیون تومان را اقدامات این صندوق اعلام کرد.

وی به جذب منابع در صندوق اشاره و بیان کرد: در شش‌ماهه اول سال جاری 18 میلیارد و 375 میلیون تومان جذب کردیم که این مبلغ در سال گذشته 14 میلیارد و 290 میلیون تومان بوده است.

نادری مبلغ اختصاص داده‌شده به بانک مهر ایران را 13 میلیارد و 324 میلیون تومان اعلام و اظهار کرد: سه هزار و 322 پرونده به بانک مهر ارسال‌شده که 108 مورد پرداخت‌شده و باقی‌مانده در حال تشکیل پرونده پیگیری هستند.

وی افتتاح حساب تمامی کارکنان صندوق امداد ولایت استان، ارسال پیامک و دعوت‌نامه برای خیران نیکوکار و مکاتبه با روسای ادارات استانی و شهرستانی جهت افتتاح حساب در صندوق و مراجعه حضوری و چهره به چهره با جمعی از نیکوکاران، عمده‌فروشان، رؤسای امور صنفی استان، بنگاه‌های کوچک و بزرگ، عاملان شهرک‌های صنعتی شهر یاسوج، پمپ‌بنزین‌ها و رستوران‌ها جهت افتتاح حساب و سپرده‌گذاری در این صندوق را از دیگر اقدامات این حوزه نام برد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: