« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۵۱۱
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۱
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد:
پنج هزار و 864 نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در شش‌ماهه نخست سال جاری از خدمات آموزش خانواده این نهاد بهره‌مند شدند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛فرید محبی، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، گفت: ارائه خدمات فرهنگی یکی از محورهای اساسی فعالیت‌ها و برنامه‌های کمیته امداد به‌منظور حمایت از مددجویان است.


وی با اشاره به اینکه ارائه خدمات آموزشی به مددجویان ازجمله خدمات فرهنگی این نهاد است که به‌منظور ارتقاء آگاهی، بینش و سطح فکری و فرهنگی خانوارهای تحت حمایت انجام می‌شود، اظهار کرد: پنج هزار و 864 نفر از مددجویان تحت حمایت بااعتبار 119 میلیون تومان در سال جاری از دوره‌های آموزش خانواده بهره‌مند شدند.

محبی افزود:  آموزش سرپرستان خانواده در موضوعات مختلف مانند احکام، سبک زندگی ایرانی اسلامی،اجتماعی و سیاسی و دوره‌های آموزشی  بهداشت روانی ازجمله خدمات آموزشی ارائه‌شده به مددجویان است. 


وی تلاش جهت رشد و اعتلای فرهنگ اصیل اسلامی در بین مددجویان را از دیگر اهداف برگزاری دوره‌های آموزش خانواده اعلام و بیان کرد: از ديگر اقدامات كميته امداد در این زمینه برگزاری جلسات آموزشی برای زوج‌های جوان و جوانان در شرف ازدواج، برگزاری مراسم دینی و مذهبی و دوره‌های آموزش پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی ازجمله ایدز و اعتیاد و طلاق است.

محبی با اشاره به اینکه برنامه‌های فرهنگی و آموزشی کمیته امداد موجب افزایش مهارت‌های زندگی مددجویان می‌شود، افزود: با بهره‌مندی خانوارهای تحت حمایت از سلامت اجتماعی و فردی می‌توان از بروز آسیب‌های اجتماعی جلوگیری کرد.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین