« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۶۱۴
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۵:۴۹
ورزشی
احتمال دارد باشگاه پرسپولیس به سرنوشت تلخ رقیب دیرینه خود در فصل گذشته دچار شود.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ ورزش 11 نوشت:فصل گذشته استقلال تهران توانست با هدایت وینفرد شفر نتایج بسیار خوب و درخشانی را کسب کند و در لیگ قهرمانان آسیا نیز به جمع 8 تیم نهایی این رقابت ها راه یابد که با فرا رسیدن فصل نقل و انتقالات و همچنین وقفه ای بلند مدت در رقابت های لیگ قهرمانان شروع به از دست دادن ستاره های خود در همه خطوط نمود و به حدی تضعیف شد که هم در فصل جدید لیگ برتر ایران و هم ادامه رقابت های آسیایی با مشکلات فراوانی مواجه گردید.


 

پرسپولیس اما توانست با حفظ اسکلت اصلی خود علی الخصوص ستاره های خارجی اش ثبات را در تیمش حفظ نماید و به درخشش خود ادامه دهد. اما اکنون با عملکرد بسیار خوب بازیکنانش چشم بسیاری از تیم های متمول آسیا به این ستاره ها دوخته شده است و این امکان وجود دارد که برخی از بازیکنان تاثیر گذار سرخپوشان از جمع آن ها جدا شوند.

 

بشار رسن و گادوین منشا دو بازیکن خارجی و بسیار تاثیر گذار برانکو پیشنهاداتی از تیم های عربی دارند و محمد انصاری مد نظر تیم های شرق آسیا است. علی علیپور  چند تیم عربی را خواهان خود می بیند. علیرضا بیرانوند به احتمال فراوان به فوتبال اروپا منتقل می شود و بسیاری دیگر از این بازیکنان نیز پیشنهادات ریز و درشتی دارند.
بازیکنان پرسپولیس
بازیکنان پرسپولیس

 

البته که چند بازیکن مهم در نیم فصل دوم به سرخپوشان تهرانی اضافه خواهند شد اما نمی توان منکر این قضیه شد که ثبات اصلی ترین عامل نتیجه گرفتن پرسپولیس در طول دو فصل اخیر بوده است که با جدایی بازیکنان این ثبات تا حدود زیادی از بین خواهد رفت و بدنه اصلی تیم دستخوش تغییرات فراوانی خواهد شد.

 

پس می توان این احتمال را داد که سرنوشت این فصل استقلال می تواند در نیم فصل دوم گریبان پرسپولیس را بگیرد و ایام شیرین این روزهای طرفداران این تیم را در ماه های آینده به کام آن ها تلخ نماید و مدیریت پرسپولیس باید به دنبال راهکاری مناسب جهت عدم تکرار تجربه تلخ استقلالی ها برای قرمزپوشان باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: