« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۶۲۰
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۲
طنز/وحید حاج سعیدی
بالاخره بازی فینال پرسپولیس با کاشیما انجام شد ولی متاسفانه دست ما از جام کوتاه ماند و آرزوی کام بک رویایی به باد رفت....
پایگاه خبری آوای رودکوف-وحید حاج سعیدی:بالاخره بازی فینال پرسپولیس با کاشیما انجام شد ولی متاسفانه دست ما از جام کوتاه ماند و آرزوی کام بک رویایی به باد رفت. هر چند پرسپولیس بازی بزرگ را واگذار کرد و ژاپنی ها جام را با خودشان به ژاپن بردند ولی نه تنها طبق معمول چیزی از ارزش های پرسپولیس کم نشد، بلکه این بازی دستاوردهای بزرگی هم داشت. البته منظور ما کشف آن شش چشمه  دستشویی در ورزشگاه آزادی نیست! بالاخره بازی بزرگ تماشاگر بزرگ هم می خواهد که تماشاگران فهیم پرسپولیس نشان دادند که ایرانی ها ظرفیت برگزار کردن بازی های بزرگ بدون تلفات و ترقه و ... را هم دارند.

مرمت و بازسازی اساسی این ورزشگاه پیر و خسته هم از دیگر ثمرات این دیدار مهم بود و ورزشگاه الان دیگر احساس بازنشستگی نمی کند! صحبت از بازنشستگی شد یاد بازنشسته های همیشگی فوتبال افتادیم. درست است که قانون منع به کارگیری بازنشستگان در حال اجرا شدن است، اما این لابلا برگزاری جلسه با جیانی اینفانتینو رئیس فیفا آن هم بین دو نیمه کمی ما را نگران کرد. ظاهراً بین دو نیمه این بنده خدا گلاب به رویتان تنگ شان گرفت و در حال رفتن به سرویس بهداشتی تازه کشف شده بود که دوستان دستش را کشیدند و به جلسه محرمانه بردند!

در واقع عزیزان وزارت ورزش می خواستند مطمئن شوند که اگر مفاد قانون بازنشستگی را  لوله کرده و از پهنا توی حلق رئیس و معاونین فدراسیون فوتبال کنند، فوتبال ایران تعلیق می شود یا خیر؟! چون دست اندر کاران فوتبال این مملکت فعلاً قصد خداحافظی ندارند و همه را از تعلیق فوتبال ایران می ترسانند و با همین حربه در حال راندن لنگان خرک خویش به مقصد هستند!

هر چند این بار ظاهراً دوستان در دولت تصیم گرفته اند به قول ابوالفضل بیهقی یک کار هم که شده کمال و تمام انجام دهند و همه بازنشسته ها را پیش نوه هایشان بفرستند، ولی از این مافیای فوتبال همه چیز بر می آید و ممکن است همین دستاوردهای مَبالی در ورزشگاه و کشف شش چشمه قدیمی در ورزشگاه را بهانه کنند و با یک کام بک رویایی ( come back  ) مقدمات ادامه فعالیت تاج و شرکا را تا انتخابات بعدی فدراسیون فوتبال کلید بزنند! تا نظر شما چه باشد؟!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: