به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ علی جاویدان در گفتوگو با خبرنگاراران، اظهار داشت: ایجاد فضاهای آموزشی شاد و با نشاط تاثیر بسزایی درتعلیم و تربیت صحیح کودکان و نوجوانان در مدارس دارد.
رئیس آموزش وپرورش شهرستان لنده خواستار نگاه ویژه مسئولان و متولیان امر برای مقاوم سازی مدارس غیر مقاوم شد و افزود: مدارس دارای کلاسهای درس با فضای خشک و بی روح، تضعیف روحیه و ضعف آموزشی را به همراه دارد.
جاویدان ابراز کرد: 62 مدرسه شهرستان لنده از لحاظ فضای با طراوت و شاداب، سفیدکاری، رنگ آمیزی، سرویس بهداشتی، در و پنجره، عدم دیوارکشی مدارس روستایی، کیفیت نامطلوب آسفالت، لوله کشی آب و انشعاب گاز، تعمیرات سقف کاذب و سیستم گرمایشی وسرمایشی دچار مشکل هستند.
وی با اشاره به عملیات اجرایی استاندارد سازی سیستمهای گرمایشی و سرمایشی مدارس ادامه داد: حل مشکلات گرمایشی و سرمایشی مدارس نیازمند مشارکت همگانی اداره کل آموزش وپرورش و سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس است.
عضویت در خبر نامه