« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۷۳۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۰
پایگاه خبری آوای رودکوف: نشست تخصصی دبیران زبان انگلیسی مقطع متوسطه اول و سرگروه های زبان انگلیسی شهرستان های استان گلستان در علی آباد کتول برگزار گردید.


در ابتدای جلسه علمشاهی رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان زبان وسیله ارتباطی بین اقوام دانست و گفت: اشنایی با زبان های دیگر اقوام یک برتری است و تلاش در این زمینه باید با جدیت انجام شود. در ادامه دکتر محمدی از اساتید زبان انگلیسی استان گلستان تدریس را یک هنر دانست و اساره کرد: معلمی هنری است که در کنار آموزش مهارت ها، درس زندگی به دانش آموزان می آموزد. وی مطالعه شیوه های جدید آموزش را به همکاران توصیه کرد و آن را راه حل بسیاری از مشکلات آموزشی عنوان کرد.  دکتر کمالوندی نیز تکیه بر شیوه های نوین ارزیابی را از مصادیق بارز شیوه ای نوین تدریس قلمداد کرد و گفت: قدیمی ترین شیوه ارزیابی ارزیابی کاغذی و آزمون های سنتی است که برای حذف آنها باید اقدام جدی کرد.
سپس استاد مهران دلاوندی از اساتید برجسته و بنام زبان انگلیسی در استان، مهارت های ساده سازی آموزش زبان را از نکات کلیدی در آموزش عنوان کرد و گفت: بدون شک فراهم ساختن بستری که دانش آموز بتواند در آن به یاد گیری مهارت های اصلی زبان بپردازد، یکی از اصول یادگیری است ولی این بستر نباید دارای پیچیدگی باشد و هر قدر تسهیل در امر یادگیری صورت پذیرد بازخورد بهتر و مطلوب تری خواهیم داشت.

در پایان جلسه نیز همکاران به صورت پرسش و پاسخ در امورات مختلف آموزش زبان انگلیسی در مدارس استان به بحث و گفتگو پرداختند.  

عکس و گزارش/وحید حاج سعیدی
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: