« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۸۰۰
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۱
لنده
مراسم بزرگداشت روز دانشجو به میزبانی دانشگاه پیام نور لنده و با حضور اساتید و دانشجویان این مرکز و مسولین محلی در سالن خدیجه کبری (س) برگزار گردید.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، عصر امروز مراسم بزرگداشت روز دانشجو به میزبانی دانشگاه پیام نور لنده و با حضور نماینده شهرستانهای دهدشت ؛بهمئی ؛چرام و لنده ؛اساتید و دانشجویان این مرکز و مسولین محلی در سالن خدیجه کبری (س) برگزار گردید.

در ابتدای این مراسم حمید دهقان با بیان اینکه  از سال ۹۳ تاکنون یک ریال هزینه برای این دانشگاه در نظر گرفته نشده است گفت:از این همه برج و باروت هایی که در اطراف این شهرستان برای سایر دانشگاه ساخته اند چرا سهم دانشگاه لنده آن هم از سال 93 تاکنون صفر است چرا ما را با مرگ تدریجی قورباغه پز می کنند.


رئیس دانشگاه پیام نور لنده با گلایه از مسولان بخاطر رها کردن عملیات ساخت و ساز ساختمان این دانشگاه اهم مشکلات این واحد دانشگاهی را نبود فضای فیزیکی  مناسب ؛ خانه به دوش بودن دانشگاه و کمبود شدید نیروی انسانی عنوان کرد و افزود: این نوع رفتارها برای ما و مسئولین خجالت‌آور است و متاسفانه کسی فریاد رس ما نیست لذا انتظار داریم نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی کما فی السابق نسبت به حل مشکلات این دانشگاه نهایت همراهی را داشته باشند.

در ادامه  تعدادی از دانشجویان با حضور در پشت تریبون این مراسم به تشریح مشکلات دانشگاه ؛ دانشجویان و مردم شهرستان لنده پرداختند و مطالبات مردم را صدا زدند.

در انتهای این مراسم عدل هاشمی پور نیز طی سخنانی  با بیان اینکه با تفکر نامه نگاری و زیرپا خالی کردن مسولان هرگز نه لنده و نه استان کهگیلویه و بویراحمد به توسعه نخواهد  رسید از پیگیری خود برای احداث بیمارستان 32 تختخوابی لنده ؛گاز رسانی به روستاهای قیام و شیتاب و مونه ؛ پیگیری  جاده لنده به تشان و لنده به تراب و دهدشت و....سخن گفت و با گلایه از مسئولان دانشگاه پیام نور استان بخاطر عدم رسیگی به مشکلات این دانشگاه  از فرماندار لنده خواست تا به جد پیگیر حضور رئیس دانشگاه پیام نوراستان در این شهرستان و وتعیین تکلیف ساختمان فیزیکی دانشگاه شد.





نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: