« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۸۵۷
تعداد نظرات: ۸ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۸
یاداشت/محسن رحمانی پور
محسن رحمانی پور از فعالان فرهنگی شهرستان لنده طی یاداشت خطاب به ستار هدایتخواه نوشت:ارزشهایی که سالها جنابعالی مروج انها بوده اید عوض شده اند یا شخص جنابعالی؟!
پایگاه خبری آوای رودکوف-محسن رحمانی پور:دراستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار گرفته ایم انقلابی که با خون هزاران شهید وجانباز به پیروزی رسیده واستمرار ان مدیون ایثارگری شهدای دفاع مقدس 'مدافع حرم وامنیت وحضور پرصلابت مردم در عرصه های مختلف می باشد مردمی که حاضرند ازهمه هستی خود بگذرند تا انقلاب بماند.

این مردم به تبعیت از امام ورهبری  همواره از مسولین خدمتگذار حمایت وپشتیبانی نمودند .

درنظام مردمسالار دینی همواره این مردمند که انتخاب می کنند دراستان کهگیلویه وبویراحمد که یک استان ولایی وارزشی است وعلیرغم خدمات نظام اسلامی اما به به دلیل عمق محرومیت جزاستانهای توسعه نیافته است وقسمتی از این توسعه نیافتگی درسایه بی تدبیری مسولین ونمایندگان منتخب مردم است نمایندگانی که خودرامدعی تمامی ارزشهای انقلاب می دانستند واین روزها که هنوز قریب به ۱۶ ماه تا انتخابات مجلس شورای اسلامی مانده است یکی از کاندیداهای ثابت مجلس شورای اسلامی ضمن تشکیل جلسات محفلی در سراسر استان خود را برای انتخابات اماده می کنند واین در حالی است که فضای کشور بیش از هرزمان نیازمند کاروتلاش جهادی است وشروع چنین جلساتی باهرنامی دقیقا خلاف مشی رهبری ودرتضاد با ادعای ارزشی بودن ایشان است.

بله ؛ جناب دکتر هدایتخواه شما که فریاد وا اسلامتان گوش فلک را کر کرده وخود راتنها نماینده انقلاب اسلامی در این استان می دانید با خود خلوت کرده اید که سفرهایتان به شهرستانهای که ازقضا جز حوزه انتخابیه تان نیست وتشکیل .هسته های تحت عنوان جبهه انقلاب و یا غیره... اهانت به نیروهای انقلاب نیست ؟

شما که مدعی هستید قصد تشکیل جبهه فراگیرانقلاب اسلامی را دارید ومی خواهید نیروهای وفادار به جبهه انقلاب را جمع کنید وکسانی رابرای هسته های مرکزی  این.جبهه انتخاب می کنید که عملا به قول جنابعالی درستادهای پشتیبانی کاندیداهای مسبب فتنه ۸۸ حضورداشتند اکنون برای همه نیروهای ارزشی وولایی این سوال پیش می اید شاخصها ومعیارهای شما در فتنه ۸۸چیست ما نمی  دانیم ویا حداقل با این حرکت های ایذایی شما مشخص شده معیارخاصی در شناخت فتنه وجود ندارد !

جنابعالی که خود راچهره انقلابی وبصیر این استان می دانید به چند سوال زیر پاسخ دهید:

1-حضرتعالی قراراست به روال معمول در حوزه بویراحمد ودنا خودرا در معرض انتخاب مردم قراردهید علت دخالت جنابعالی درشهرستانهای دیگر استان وتشکیل جلسات محفلی باحضور وانتخاب افرادی خاص چیست؟

2-معیارشما در شناخت فتنه ۸۸ چیست واگر معتقدید معیار مسولیت وسپردن امور درهمه مناصب کشور از ریز تا درشت باید تبری جستن از فتنه باشد چرا با انها جلسه می گذارید وبا انها عکس یادگاری می گیریید ؟

3-جناب دکتر آیا حضور شما درشهرستانهای استان به منزله بی حرمتی به سایر کاندیداهای جبهه انقلاب اسلامی نیست ؟ ایا دخالت در انتخاب مردم نیست ؟ایا حضور شماوتشکیل این جلسات شائبه تبلیغات زودرس انتخابات را در ذهن مردم متبادر نمی کند ؟

4-جناب دکتر مردم به خاطر بی تدبیری بعضی مسولین استانی و کشوری ودعواهای سیاسی گریان وزخم خورده اند حداقل شما به زخم انها نمک نپاشید!

5-جناب دکتر سوالات زیادی هست که ازشما بپرسم امایک سوال بیش ازهمه ذهنم را به خود مشغول کرده است و آن اینکه: ارزشهایی که سالها جنابعالی مروج انها بوده اید عوض شده اند یا شخص جنابعالی که البته این روزها با حرکتهای شما ثابت شده که متاسفانه شما عوض شده اید نه ارزشها.

-امیداست این مطالب که از طرف کسی که سالهاست مرید حضرتعالی بوده است نقددلسوزانه بدانید .

محسن رحمانی پور از فرهنگیان شهرستان لنده
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۸
لنده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
0
0
جناب هدایتخواه با انتخاب بدون مطالعه درباره افراد درجمنای شهرستان علیرغم مساعدت اصولگرایان باعث شد آرای اصلاح طلبان دوبرابر بشه حالاهم تصمیم گیری افراد دونبشی وچندنبشی نتیجه انتخابشو خواهد دید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
0
0
آقای هدایتخواه چند مدت قبل با اظهار نظرهای بی جا در مورد دعوت مردم حق شناس شهرستان بهمئی از دکتر احمدی نژاد و حال با راه اندازی گروههای سیاسی محافظه کار باعث تنش و ایجاد اختلاف در بین نیروهای انقلاب شد در حالیکه باید برای همه ی نیروهای اصولگرا برادر می بود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
0
0
حالا ک یکی پیدا شده و در شهرستانهای استان تشکیلات منسجم حزبی راه انداخته برخی ها زورشون میاد ک جز ترکیب اصلی نیستند دارن به آقای هدایت خواه انتقاد تند می کنن!!! آقایی ک اولین انتقاد را به هدایت خواه داشت خودش در زمان نمایندگی مردم هر چه نیروی فامیل داشت استخدام در ادارات کرد و هرچه نیروی معلوم الحال و دونبش سیاسی داشت بعنوان مدیر در استان و شهرستان های چهارگانه در دولت قبل قالب کرد و با وجود گذشت ۶ سال از این دولت هم هنوز بقایای آنها که بخوبی با دولت تدبیر امید ( بخوانید ترتیب امید) و حتی نمایندگان مجلس انطباق پیدا کردند !!! به قول احمدی نژاد چه خبرتونه چ خبرتونه !؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
0
0
آقای هدایت خواه بسیاری از همین افرادی که الان داری باهاشون عکس یادگاری می گیری بزرگواری را بدبخت کردند تا در مسند حاکمیت بود اجازه نمیدان کسی چند صد متری نزدیکش بشه اما همین که دستش کوتاه شد حتی تلفنهاشو جواب نمیدادن بروید از آقای بزرگواری بپرس تا ماهیت این افراد را برات تعریف کنه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
0
0
آقای هدایت خواه بسیاری از همین افرادی که الان داری باهاشون عکس یادگاری می گیری بزرگواری را بدبخت کردند تا در مسند حاکمیت بود اجازه نمیدان کسی چند صد متری نزدیکش بشه اما همین که دستش کوتاه شد حتی تلفنهاشو جواب نمیدادن بروید از آقای بزرگواری بپرس تا ماهیت این افراد را برات تعریف کنه
هوادر همیشگی شما
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
0
0
آقای دژدر این ره که تو میروی به ترکستان است.
هوادر همیشگی شما
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
0
0
این جلسات و این ترکیب باعث رنجش نیروهای انقلاب و انشقاق در بین انها خواهد شد.
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
0
0
دمش گرم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: