« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۸۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۴
روحانی گفت: این حرف ها از نوع دوستی خاله خرسه است و محبت این آقایان به ما لطمه می زند. به گزارش آوای دنا به نقل از مشرق،‌ حسن روحانی از سخنان حجاریان مبنی بر" اعطای اختیار انحلال مجلس به رئیس جمهور" عصبانی شده و چند نکته را به اطرافیان خود گفته است:۱- این حرف ها از نوع دوستی خاله خرسه است و محبت این آقایان به ما لطمه می زند.۲- من ۵ دوره در مجلس بوده ام. جایگاه مجلس نباید خدشه دار شود. فردا در انتخابات مجلس چگونه می شود مردم را دعوت به رای دادن کرد؟ مردم می گویند اینها رای ما را می خواهند برای در اختیار گرفتن مجلس برای دولت.۳- این نوع تفکرات مثل تفکر مصدق است که مجلس را منحل کرد و چند ماه بعد سرنگون شد.۴- طرفداران دولت اعتدال به سخنان حجاریان پاسخ دهند.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
تفکیک قوا
|
France
|
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۵
0
0
حکومتهایی که اصل تفکیک قوا را پذیرفتند -وتن به پذیریش چنین حکومتی دادند / به این معنی است که سه قوه مجریه -مقننه-مجریه در کار همدیگر دخالتی نداشته باشند/اما سوالی که در اینجا مطرح میشود اینست که آیا در حکومت ایران قوا به واقع تن به اصل تفکیک قوا داده اند؟من اعتقاد دارم برااساس رعایت نشدن اصل عدم دخالت قوا در امور محوله-آقای حجاریان این مطلب را ارائه کردند تا مجلی دولت وقوه قضائیه کمتر در مسائل همدیگر دخالت داشته باشند.چراکه شخصی مثل حجاریان عاقل تر از این حرفهاست که چنین حرف بی ربطی را بزند-وشخصا اعتقاد دارم یک تلنگری بود -که از طرف آقای حجاریان به دولت فعلی ونسبت به دولت قبلی زده شده/وبی ربط هم نگفته /وقتی مجلس می خواهد در تمام امور دخل وتصرف کند حتی عزل ونصب مدیران پس اعطای اختیار انحلال مجلس به رئیس جمهور" حرف بی ربطی نمی تواند باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: