« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۹۱۷
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۰۶:۴۵
پایگاه خبری آوای رودکوف:فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: تبلیغات و انتشار برخی اخبار از سوی رسانه‌های بیگانه مبنی بر شلیک موشک به سمت ناوگروه آمریکایی حاضر در خلیج‌فارس در خلال برگزاری رزمایش پیامبر اعظم 12 توسط سپاه، کذب محض است.

به گزارش فارس؛ سردار علیرضا تنگسیری در حاشیه برگزاری مرحله نهایی رزمایش پیامبر اعظم 12 نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آمریکایی‌ها در منطقه حضور دارند، اما در آب‌های ما نیستند و ما اشراف اطلاعاتی کامل بر منطقه داریم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: تبلیغات و انتشار برخی اخبار از سوی رسانه‌های بیگانه مبنی بر شلیک موشک به سمت ناوگروه آمریکایی حاضر در خلیج‌فارس در خلال برگزاری رزمایش پیامبر اعظم 12 توسط سپاه، کذب محض است که آمریکایی‌ها عادت به دروغگویی دارند.

وی افزود: شناورهای نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این ناوگروه را رصد کردند و امکانات پرنده ما هر شناور بیگانه‌ای که وارد منطقه شود را رصد می‌کند.

تنگسیری بیان داشت: وظیفه ما دفاع از آب‌های ایران اسلامی است و با صلابت و با اشراف اطلاعاتی کامل در منطقه هستیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران تاکید کرد: نیروهای ما نه تنها تهدیدات را به صورت دایمی و مرتب رصد می‌کنند، بلکه از آمادگی کامل برای استفاده از قدرت در مقابله با هر تهدیدی برخوردار هستند.

وی تصریح کرد: ما پیش از این اعلام کرده بودیم که رزمایش در منطقه اجرا می‌کنیم و دشمنان بر روی رزمایش ما حساسیت دارند.

تنگسیری اظهار داشت: ایران اسلامی می‌تواند با همکاری کشورهای همسایه امنیت کامل را در منطقه خلیج‌فارس برقرار کند و وجود نیروهای بیگانه در منطقه مخل امنیت است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: دشمن باید بداند که حضور نیروهای بیگانه صلابت و آمادگی ما را هر روز بیشتر از گذشته می‌کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین