« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۹۸۲
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۸
معاون امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد:
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در صورت عدم اجرای طرح ها اراضی ملی بازپس گرفته می شوند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛عزیز فیلی در نشست کارگروه امورزیربنایی و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: تاکنون بیش از ۱۰ نشست در این خصوص برگزار شده و از ۱۵۰ طرح ارائه شده با ۱۲۰ طرح موافقت شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد هدف کارگروه امورزیربنایی را بهبود و ساماندهی وضعیت واگذاری زمین ها برای اجرای طرح های مختلف در سطح استان عنوان کرد و افزود: شرط اجرایی شدن این طرح ها و دریافت تسهیلات تصویب در این کارگروه و تایید نهایی شورای برنامه ریزی است.

وی با با تاکید بر اینکه طرح‌هایی که تا ۶ ماه اجرا نشوند باید زمین واگذار شده به آنها بازپس گرفته شود، تصریح کرد: تا حد امکان نباید زمین‌های کشاورزی برای اجرای طرح‌ها تغییر کاربری داده شود و دستگاه‌های مختلف اجرایی استان برای پاسخگویی به استعلام‌ها در کمترین زمان ممکن اقدام کنند.

فیلی تاکید کرد: واگذاری زمین یا تغییر کاربری در استان برای اجرای طرح‌های اشتغال زا و خدماتی به صورت کارشناسی شده و اصولی باشد.

در این نشست ۲۴ طرح در حوزه‌های گردشگری، کشاورزی و صنعت و معدن بررسی که از این تعداد با  ۲۰ مورد موافقت و با اجرای ۴ مورد دیگر نیز مخالفت شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: