« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۰۰۵
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۴
لنده
فرماندار لنده از دبیرستان شبانه روزی دخترانه الزهرا (س) بازدید بعمل آوردند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،در این بازدید که رئیس آموزش و پرورش نیز حضور داشت فرماندار شهرستان لنده ؛ وضعیت فیزیکی، کلاس های آموزشی، خوابگاه، نماز خانه و سطح پیشرفت تحصیلی دانش آموزان این شبانه روزی را بررسی نمود.

دارا کریمی نزاد با حضور در جمع دانش آموزان این شبانه روزی گفت:مدارس شبانه روزی با هدف عدالت آموزشی، افزایش پوشش و هدایت تحصیلی ایجاد شده که اکنون با وجود اقدامات خوب انجام گرفته هنوز با مشکلاتی نظیر کمبود تجهیزات، امکانات و اعتبار مالی مواجه هستند.

فرماندار لنده  این بازدید ضمن قدردانی از خدمات صادقانه معلمان و مدیران این مدرسه، گفت: دانش آموزان شایسته خدمت بی منت هستند.

وی همچنین نحوه اداره این مدرسه و ارائه خدمات را با وجود کمبود امکانات و منابع مالی خوب دانست و خواهان توجه بیشتر مسئولان آموزش پرورش به این خوابگاه شد.

همچنین علی جاویدان رئیس اداره تموزش و پرورش لنده از راه اندازی 2 رشته تجربی و کودک یاری در این مرکز خبر داد و گفت هم اکنون یکی از بهترین کلاسهای تجربی در این آموزشگاه فعال است.

در ادامه مدیر دبیرستان و تعدادی از دانش آموزان نکته نظرات خود را بیان نمودند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: