« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۰۱۳
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۰
مطالبه مهم و جدی مردم از مسئولان:
مشکلات روزه مره مردم در شرایط نابسامان اقتصادی حاکم برجامعه کم بود تا مصوبه افزایش قیمت نان نیز به ان اضافه شود که متاسفانه این مصوبه درحالی شکل گرفته است که واحدهای خبازی در افزایش سطح کیفی نان هیچ اقدامی نکرده اند و همین بی تدبیری نیز باعث گلایه مردم از مسئولان شده است.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، خبرلنده در گزارشی نوشت: امروزه برخی رفتارهای بدون پشتوانه و ضعف مشهود برنامه ریزی مسئولان در رفع نیازهای مردمی باعث شده است تا مردم علاوه بر مشکلات اقتصادی حاکم بر جامعه از سوء مدیریت  این مدیران به شدت گلایه مند باشند.

افزایش قیمت نان در استان کهگیلویه وبویراحمد در حالی صورت گرفته است که متاسفانه هیچ گونه اقدامی در راستای بازرسی و نظارت در خصوص وضعیت دستگاه ها، توانمندی شاطران و کارگران، افزایش سطح کمی و کیفی آرد و سایر موارد صورت نگرفته است و این افزایش قیمت باعث شده است تا نان به شکل قبل بلکه بدون کیفیت تر به مردم ارائه شود و نگرانی مردم نیز دوچندان شود.

با افزایش وزن چانه به همراه قیمت نان متاسفانه برخی از واحدهای خبازی با افزایش وزن چانه خارج از گنجایش سطح دستگاه باعث عدم پخت مناسب نان شده اند که این مسئله نیز باعث بیات شدن نان ها شده است، برخی از واحد های خبازی نیز نیازمند تعمیرات اساسی در دستگاه های خود هستند چرا که این مسئله هم به ضرر مشتریان است و هم خود صاحبان واحد های خبازی.

افزایش سطح افت نان در همین چندین روزه گرانی نان به خوبی گواه روشنی بر بی کیفیتی و خمیر بودن نان و تائید صحت این ادعا و گزارش است.

عدم ارتقاء دستگاه های پخت نان از عمده دلایل پخت بی کیفت نان در سطح شهرستان لنده است که این چالش مهم و اساسی متاسفانه در تمام واحد های خبازی صادق است و بیشتر مردم از روی ناچاری مجبور به استفاده هستند.

امیدواریم بازرسان اداره صمت و موسسه استاندارد استان نسبت به بازرسی و بازبینی این صنف مهم در سطح شهرستان لنده هرچه سریعتر اقدام نمایند تا این مشکلات فنی به همراه نارضایتی مردم به پای این ادارت ثبت نشوند.

یکی از شهروندان لنده ای در گفت وگو با خبرنگار این پایگاه خبری گفت: بدون شک با افزایش قیمت نان در سطح استان باید تناسب کیفیت نیز رعایت شود که متاسفانه در سطح شهرستان لنده چنین مسئله ای هنوز به چشم نخورده است.

وی تاکیدکرد: موسسه استاندار استان در خصوص کیفیت نان و نوع دستگاه های موجودپخت نان در شهرستان لنده ورود پیدا کند و نسبت به بررسی شاخص های استانداردی آنها اقدام نمایند.

یکی دیگر از شهروندان گفت: متاسفانه افزایش قیمت نان در این شهرستان تنها باعث بی کیفیتی نان شده است و تا امروز هیچ گونه تغییری در کیفیت نان در این شهرستان ندیده ایم.

وی از بازرسا خواست تا علاوه بر نظارت بر پخت نان نسبت به وزن نان نیز نظارت داشته باشند که تنها یک یا دو نانوایی در سطح شهرستان لنده وگر نه مابقی هیچکدام برابر وزن اعلامی نان را به مردم ارائه نمی کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: