« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۱۷۸
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۲
علیرضا بیرانوند رفته‌رفته به رویاهای بزرگ خود نزدیک می‌شود، به همان اندازه که این روزها برای او شیرین است، می‌تواند نگران کننده و دلهره آور هم باشد، چرا که...
آوای رودکوف: شاید سال 1397 برای علیرضا بیرانوند، سنگربان لرستانی تیم ملی ایران سالی پر از شگفتی و روزهای شیرین بود، از به نمایش درآوردن دست خدا در لیگ قهرمانان آسیا و ارائه سوپر سیو در برابر اسطوره بارسلونا، تا تجربۀ نمایشی درخشان در جام جهانی 2018 روسیه و حالا هم درخشش در جام ملت‌های آسیا2019 و ...، تمامی این‌ها برای یک دروازه‌بان کافیست تا به اوج رویاهای خود دست پیدا کند اما انتخابی اشتباه در این مسیر ممکن است تمام رویاهای او را برباد بدهد!

گفته‌های منابع ضد و نقیض بر این اساس است که یکی از باشگاه‌های مطرح چمپونشیپ انگلستان با مبلغ حدودی 3.5 میلیون یورو خواهان جذب علیرضا بیرانوند است! مبلغی که بخش هنگفتی از آن به شخص این دروازه‌بان تعلق خواهد یافت و چیزی در حدود 700 هزار یورو نیز به باشگاه خواهد رسید، اما علیرضا نسبت به این پیشنهاد هنوز هیچ واکنشی را نداشته است چرا که گفته می‌شود او پیشنهادات سنگین‌تری را از سوی ترکیه‌ای‌ها و اماراتی‌ها نیز دارد.

بیرانوند در تابستان گذشته چندین پیشنهاد وسوسه‌انگیز را از باشگاه‌های اوکراینی - قطری و ترکیه‌ای داشت که دست برقضا حاکی از ارقام سنگینی هم برای بیرو بود، اما او ترجیح داد تا به انتظار پیشنهادی بزرگ‌تر به لحاظ نام باشگاهی، بنشیند و خط قرمزی را بر روی مسائل مالی بکشد، تصمیمی که تحسین‌برانگیز ترین اتفاق ممکن را برای او شکل داد تا او همچنان فرصت پیشرفت را داشته باشد، برخلاف علیرضا حقیقی که خیلی عجولانه رهسپار کشور پرتغال شد و فوتبال و روزهای خوش خود را به دست خودش برباد داد تا تمامی زحماتش در عرض کمتر از یکسال برباد برود!

 پسر محبوب ایران حالا در مقطع حساسی قرار دارد، او می‌تواندبه اوج برسد اما اگر عجولانه تصمیم نگیرد! اگر قرار بر این باشد که او راهی کشورهای همسایه و کشورهای درجه چندم اروپا شود، در پرسپولیس باقی بماند بسیار موفق‌تر خواهد بود! چرا که حداقل شانس حضور در تیم ملی ایران را از دست نخواهد داد و محبوبیتش پابرجای خواهد ماند، ثروت هرگز او را اغنا نخواهد کرد، بیرانوند نیاز به پیشرفت و رویایی‌تر شدن دارد! او حالا بر سر دوراهی بزرگ انتخاب است! پول یا پیشرفت؟!

ورزش 11
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین