« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۲۰۷
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۹
استخدام
وزیر آموزش و پرورش درباره صدور احکام استخدامی دانشجومعلمان ورودی ۹۷ گفت: با نزدیک شدن به پایان سال مالی احتمال تضییع حقوق ۶ ماهه همکاران جوانم وجود داشت بنابراین برای رفع این خطر فعلا احکام به صورت پیمانی صادر شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف به نقل از تسنیم، در بخشنامه‌ای که با امضای وزیر آموزش‌وپرورش با موضوع ارسال فهرست پذیرفته شدگان نهایی دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی مربوط به آزمون سال 97 صادر شده، آمده است که استخدام ورودی‌های سال 97 به صورت پیمانی است.

در جزییات این بخشنامه آمده است:

مقتضی است با توجه به مفاد نامه مذکور و رعایت موارد ذیل نسبت به ورود اطلاعات در سامانه مربوطه به منظور تخصیص کد پرسنلی با رعایت سایر شرایط و مقررات مقررات اقدام لازم شود.

1. اخذ تعهد بر اساس متن پیوست.

2. اخذ تاییدیه فردی از هسته گزینش و درج در پرونده آنها.

3. نوع اقدام به صورت پیمانی خواهد بود.

4. ارائه اصل گواهی اشتغال به تحصیل از دانشگاه محل تحصیل.

5. در شرح حکم کارگزینی عبارت زیر آورده شود به استناد نامه مورخ 28 آذر 97 سازمان اداری و استخدامی کشور، دانشجو معلمانی که در اجرای مجوز مورخ 30 تیر 97 سازمان مذکور به استخدام در می‌آیند، استخدام آنها پیمانی است.

تغییر وضعیت استخدام دانشجو معلمان ورودی 97 از رسمی_ آزمایشی به پیمانی موجب نگرانی حدود 24 هزار دانشجوی ورودی 97 شده است.

در همین رابطه سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به پرسشی که در صفحه شخصی او در اینستاگرام با این مضمون پرسیده شده توضیحاتی داده است؛ " آقای وزیر در مورد همکاران جدید الورود به دانشگاه فرهنگیان نگرانم که خدای نکرده عدم کفایت فشارهای وارده بر سازمان امور استخدامی در مورد بند 5 حکم امروزتان استخدام پیمانی ورودی های 97 تعبیر به کم‌کاری جنابعالی و استیصال وزارتخانه تحت امرتان شود".

وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به این موضوع گفته است: " چون مذاکره اینجانب با رئیس سازمان امور استخدامی طولانی شده بود و به اتفاق نظر نرسید با نزدیک شدن به پایان سال مالی احتمال تضییع حقوق 6 ماهه همکاران جوانم وجود داشت بنابراین برای رفع این خطر فعلا احکام به صورت پیمانی صادر شد تا موضوع در سال آینده ادامه و حکام تصحیح شود انشاالله".

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: