« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۲۴۳
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۵
در پی برخی مباحث در فضای مجازی مطرح شد:
رئیس اداره آموزش وپرورش شهرستان لنده گفت: متاسفانه فعالیت برخی از خبرنگاران و سایت های بدون مجوز باعث شده است تا عملکرد و خدمات ارزشمند برخی دستگاه به دلیل غیرحرفه ای بودن خبرنگاران این سایت ها مخدوش شود.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف به نقل ازخبرلنده، علی جاویدان در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان لنده با انتقاد از انتشار برخی خبرهای بدون پایه و اساس و عدم تحقیق جامع  درباره مباحث مطرح شده گفت: امروزه رسانه به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای توسعه و بالندگی در هر جامعه به شمار می روند.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان لنده  با تشکر از خبرنگارانی که با انتقاد های سازنده و انعکاس مشکلات در مسیر توسعه همراه و همکار آموزش و پرورش هستند گفت:متاسفانه فعالیت برخی از خبرنگاران و سایت های بدون مجوز باعث شده است تا عملکرد و خدمات ارزشمند برخی دستگاه به دلیل غیرحرفه ای بودن خبرنگاران این سایت ها مخدوش شود.


وی افزود :نباید با خبرهای غیرحرفه ای امنیت روحی و روانی جامعه را به مخاطره بیاندازیم بلکه باید در جهت تزریق امینت و آرامش روحی و روانی جامعه تلاش کنیم.

 
رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان لنده تصریح کرد: برخی مباحث در هفته های گذشته در خصوص دو مدرسه ابتدایی امام خمینی(ره) شهرک سرآسیاب و هجرت دم تنگ لنده در فضای رسانه ای و مجازی همین افراد مطرح شده است که لازم است در ابتدا به آنان یادآوری کنیم که ساخت مدرسه اصلاً وظیفه آموزش وپرورش نیست بلکه وظیفه سازمان نوسازی مدارس در مرکز استان است.

 وی تاکیدکرد: در خصوص دو مدرسه مذکور حق با اولیا محترم این دانش آموزان است ولی لازم به توضیح است که در خصوص مدرسه قبلی امام خمینی(ره) سرآسیاب در 95سال قبل از آغاز مدیریت بنده بوده که با درخواست 45 نفر از اولیاء دانش اموزان و مکاتبات فراوان با نوسازی مدارس مدرسه خیرساز سرآسیاب در دستو رکار قرار گرفت که با مراجعات مکرر اولیا و دانش آموزان و درخواست کتبی آنان مبنی بر خطرناک بودن مسیردبستان شهید کریمی به دلیل وجود پرتگاه بدون حفاظ و طرح موضوع در جلسه با شورای معاونین، کمیته فضا و شورای آموزش و پرورش به فضای فعلی با انتقال هنرستان دارالفنون به مرکز شهر صورت گرفت.

دکتر جاویدان گفت: ساخت این مدرسه از تعهدات بنیاد برکت می باشد که متاسفانه به دلیل ناتوانی پیمانکار و کمبود اعتبارات در مرحله پی رها شده است که با احضار پیمانکار و تعیین فرصت چند ماهه ، در نهایت به دلیل ناتوانی پیمانکار نامه خلع ید وی به استان اعلام شده است.

 رئیس اداره آموزش و پرورش لنده خاطر نشان کرد: پس از انتقال مدرسه سرآسیاب به مکان فعلی در اولین فرصت با پلیس راهور و شهرداری جهت ایمن سازی مسیر از دو طرف اقدامات لازم صورت گرفت.

وی تاکید کرد:  مدرسه هجرت روستای دم تنگ لنده نیز به دلیل شرایط نامناسبی که داشت بنا به درخواست مردم و نوسازی مدارس خیرساز و با پیگیری نماینده محترم پیشرفت خوبی داشته است که امیدواریم تا مهرماه به بهره برداری برسد.

وی در ادامه تاکیدکرد: امیدواریم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در سطح شهرستان و استان در برخورد قاطع با فعالیت سایت های بدون مجوز قاطع تر عمل نمایند و خبرنگاران نیز با رفتار حرفه ای خود به تحقق و اگاهی بخشی افکار جامعه به درستی نقش آفرینی نمایند.

 رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان لنده گفت: رفتار حرفه ای برخی خبرنگاران در بیان مطالب و انتشار گزارشات باعث پویایی و نشاط و همچنین تقویت روحیه مطالبه گری در مسئولان خواهدشد
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: