« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۲۷۱
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۲
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: مبارزه با فساد ضروری است اما نباید آن را به یک نزاع باندی تبدیل کنیم.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف به نقل از تسنیم ؛ از یاسوج، آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی در نشست با هیئت رئیسه و مدیران دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با تقدیر از خدمات انجام شده در حوزه بهداشت و درمان، اظهار داشت: در صورت ایجاد رابطه درست با خداوند هرچه برای انسان پیش بیاید، خیر است و این گونه نیست که موقعیت خوب را خیر بدانیم و هرکجا بدی پیش آمد تفسیر به شر کنیم.

وی با بیان اینکه عبادت یعنی انجام رفتار خوب با انگیزه خوب،  ادامه داد: انجام هرکاری با نیت خدمت به مردم خیر بوده و قدردانی مردم پاسخ به این عمل است.

آیت الله ملک حسینی ابراز کرد: اگر جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین الملل عزت و آبرویی کسب کرده مصلحت انقلاب و ایران بوده که خداوند به نام دین و روح استکبار ستیزی آن را رقم زد.

وی با تبریک به مسئول جدید دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی افزود: امیدوارم وی بتواند در خدمت معنویت مجموعه باشد و در جهت دهی معنوی به حوزه بهداشت و درمان نهایت سعی و تلاش خود را بکار بگیرد و مجموعه نیز قدردان باشند.

نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: قبل از انقلاب در حوزه بهداشت و درمان در کشور حرفی برای گفتن نداشتیم به گونه‌ای که 97 درصد داروها و نیازهای پزشکی خارج از کشور تامین می‌شد.

  ملک حسینی تصریح کرد: وجود منحنی رو به رشد به برکت انقلاب اسلامی در حوزه بهداشت و درمان نشان دهنده این بوده که کشور روبه جلو است به گونه‌ای که در زمینه پیوند در جهان رتبه قابل قبولی داریم و امیدوارم بتوانیم با تلاش بیش از پیش این آبرومندی را حفظ کنیم.

وی با اشاره به اینکه آمریکا و هم پیمانانش از ابتدای انقلاب دشمنی‌ را به طریق مختلف از جمله تحریم‌ها آغاز کردند، خاطرنشان کرد: با وجود همین تحریم‌ها ایران اسلامی به موفقیت‌های بزرگی در حوزه‌های مختلف رسیده است و اگر هم اکنون برخی معتقدند که روند صعودی پیشرفت کشور با وجود تحریم‌ها نزولی می‌شود در واقع درک درستی از ظرفیت‌ها و واقعیت‌ها ندارند.

نماینده مقام معظم رهبری در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در سختی، پیشرفت‌ها حاصل می‌شود، گفت: مدیریت جهادی راه عبور از مشکلات و کمبودها در شرایط فعلی و تحریم‌ها است و باید درشرایطی که دشمن فشار می‌آورد، تلاش و مقاومت را بیشتر کنیم.

آیت الله ملک حسینی بیان کرد: در جبهه‌ حق علیه باطل در 8 سال دفاع مقدس دشمن حتی سرمرا برای جوان ایرانی تحریم کرده بود ولی با وجود همین موانع و فشارها ایران به دستاوردهای بزرگی در حوزه‌های مختلف از جمله پزشکی رسید.

 وی با تاکید بر اینکه دشمن در برخی مواقع دایه دلسوز برای مردم این سرزمین می‌شود، تصریح کرد: دشمنان برای ویرانی و ضربه زدن به انقلاب اسلامیاز هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.

وی خطاب به مردم و مسئولان گفت: هر موقع دشمن هر چیزی را ساده در اختیار مردم ایران قرار داد بدانید مصلحت انقلاب اسلامی ایران در آن دیده نشده است زیرا بدون برنامه نیست.

آیت الله ملک حسینی با بیان اینکه بی اعتمادی مطلق به دنیا درست نیست هرچند حاکمان ناپاکی نیز در دنیا وجود دارد، عنوان کرد: امیدوارم با تلاش مجموعه بهداشت و درمان استان بیش از پیش شاهد رفع کاستی‌ها در این حوزه باشیم.

وی خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود بیمه‌ها نسبت به پرداخت بدهی خود به وزارت بهداشت با هدف ارتقای خدمات بهداشت و درمان اقدام کنند.

آیت الله ملک حسینی خدمات رسانی در حوزه بهداشت و درمان استان را مطلوب دانست و گفت: امیدوارم الین روند با شتاب بیشتری ادامه پیدا کند.

وی با تاکید بر اینکه باند بازی، ایل گرایی، حزب گرایی، توهین، تحقیر و ناسپاسی شرم آور است، گفت: هر فتنه‌ای در استان انجام شود ربط به خواص دارد زیرا عوام با همدیگر مشکلی ندارند.

آیت الله ملک حسینی عنوان کرد: برخی در دوران خدمت خود سکوت می‌کنند ولی در دوره دیگران ژست منتقد می‌گیرند و کمبودها را به دیگران ربط می‌دهند که این کار خیلی زشت و ناپسند است.

وی با بیان اینکه برخی در استان به انتصاب مدیر غیر بومی نقد دارند و آن را به داشتن غیرت تفسیر می‌کنند، خاطرنشان کرد: با تکرار این موضوع نیروهای هم استانی مشغول در دیگر استان‌ها را ذلیل می‌کنیم.

وی منطقه گرایی را یک آفت دانست و افزود: اینکه بر روی یک نامگذاری دعوا کنیم کار خوبی نیست.

نماینده مقام معطم رهبری در استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: مبارزه با فساد ضروری است اما نباید آن را به یک نزاع باندی تبدیل کنیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: