« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۲۹۳
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۳
با حضور نماینده مردم و جمعی از مسولان استانی؛
پروژه گازرسانی به شش روستای شهرستان لنده روز شنبه در دومین روز از گرامیداشت دهه مبارک فجر با حضور نماینده مردم کهگیلویه بزرگ ؛معاون عمرانی استاندار ؛فرماندار و مسوولان محلی افتتاح شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛پروژه گازرسانی به شش روستای شهرستان لنده روز شنبه در دومین روز از گرامیداشت دهه مبارک فجر با حضور نماینده مردم کهگیلویه بزرگ ؛معاون عمرانی استاندار ؛مدیر عامل شرکت گاز استان ؛جمعی از مدیران کل ؛فرماندار و مسوولان محلی در روستای شیتاب افتتاح شد.
صاد
با افتتاح این پروژه ها ساکنان روستاهای شیتاب، مونه، مله شیتاب، سرتنگ، آب زالو و بنه آبزا از نعمت گاز طبیعی بهره مند می شوند.

مدیر عامل شرکت گاز استان در آیین بهره برداری از این طرح  گفت: گازرسانی به این تعداد روستا با اعتبار 9/531/000/000 برای جمعیتی بالغ بر 1025 نفر انجام شده است.

نماینده کهگیلویه بزرگ هم در این مراسم طی سخنانی گفت: پیوسته در کمیسیون انرژی پیگیری انجام هرچه سریع تر این نعمت به مردم بودم و لازم می دانم از همکاری های همه جانبه مهندس زنگنه و اقدامات ارزشمند شرکت گاز استان سپاسگزاری نمایم.

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، زحمات بنیاد مستضعفان کشور در جهت محرومیت زدایی شهرستان لنده را قابل تقدیر دانست و اظهار داشت: در جلسه حضوری به مهندس سعیدی کیا عرض کردم احداث سریع تر پل روستای موگرمون و تکمیل مدرسه 6 کلاسه دم تنگ لنده را به صورت ویژه در دستور کار قرار دهند.

مهندس هاشمی پور از حسن نیت مهندس زنگنه در واگذاری 10 هزار انشعاب رایگان به مناطق در حال گازکشی حوزه انتخابیه تقدیر نمود و اظهار داشت:  شرکت گاز استان برنامه نصب علمک و کنتور را به صورت جدی در دستور کار قرار دهد و مردم هم نسبت به گازکشی منازل خویش اقدام نمایند.

معاون امور عمرانی استاندار هم در این آیین گفت: مهندس عدل هاشمی پور ظرفیت بزرگی برای منطقه و استان است و همه باید تلاش کنیم تا از این ظرفیت استفاده بیشتری ببریم.

مهندس فیلی ضمن تشکر از پیگیری ها و اقدامات نماینده کهگیلویه ؛بهمئی ؛چرام و لنده اظهار داشت: خدمات ارائه شده به کهگیلویه بزرگ از منابع نفت تأمین شده است که اکثرا ناشی از تلاشها و پیگیری های سردار هاشمی پور بوده است.




نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: