« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۳۱۸
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۲
هفته بیست و دوم لیگ دسته اول فوتبال روز چهارشنبه با انجام ۴ دیدار آغاز می‌شود اما صدرجدول در این هفته تغییر نخواهد کرد.


به گزارش آوای رودکوف به نقل از خبرگزاری فارس، دیدارهای هفته بیست و دوم لیگ دسته اول فوتبال چهارشنبه با انجام ۴ دیدار در حالی آغاز می‌شود که در پایان این هفته تغییری در صدر جدول ایجاد نخواهد شد. گل‌گهرسیرجان با ۴۰ امتیاز و اختلاف ۶ امتیازی با تیم دوم جدول خیالش بابت حفظ صدر راحت است. در تهران تیم استقلال جنوب تهران( سرخپوشان پاکدشت) با سرمربیگری محمود فکری به مصاف تیم خونه به خونه خواهد رفت. تیم تهرانی برای رسیدن به لیگ برتر تلاش می‌کند و تیم دوم جدول است اما خونه به خونه که در رده چهاردهم جدول قرار دارد برای بقا در لیگ یک تلاش می‌کند. اکبر میثاقیان هر آنچه از مربیگری می‌داند برای حفظ تیمش هزینه خواهد کرد ولی شاید زور تیمش به استقلال قرمزپوش تهران نرسد!

گل ریحان تیم چهارم جدول هم به مصاف تیم نهم لیگ می‌رود. گل ریحان با مجتبی حسینی بد نتیجه نگرفته ولی نود ارومیه فراتر از انتظار بوده و در حال حاضر هم با حمایت هوادارانش در رده نهم جدول قرار دارد. این مسابقه هم می‌تواند جذاب شود بخصوص اینکه ارومیه‌ای ها در هفته‌های گذشته مقابل تیم‌های بالانشین جدول خوب نتیجه گرفتند.

فجرسپاسی تیم دهم جدول لیگ میزبان تیم کارون اروند آخرین تیم جدول است و داود مهابادی که از بازی مالکانه تیمش می‌گوید باید در این بازی به پیروزی برسد. هومن افاضلی هم که یکی از مربیان با دانش است که آنالیزهای جذابی از تیم‌های مطرح اروپایی در تلویزیون انجام می‌دهد باید اکنون در میدان عمل هم توانایی‌ها و دانشش را به رخ اهالی فوتبال بکشد و این تیم خرمشهری را در لیگ یک حفظ کند.

شهرداری تبریز بعد از شکست سنگین مقابل نود ارومیه باید به مصاف مس رفسنجان برود. این مسابقه هم برای تیم‌های میانه و انتهایی جدول مهم است.

برنامه مسابقات هفته بیست و دوم لیگ یک:

هفته بیست و دوم
چهارشنبه ۱۷ دی ۹۷
استقلال جنوب تهران -خونه به خونه مازندران – ساعت ۱۴- ورزشگاه  پاس قوامین
شهرداری تبریز- مس رفسنجان – ساعت ۱۴- ورزشگاه  اختصاصی شهرداری
اکسین البرز- نود ارومیه– ساعت ۱۴- ورزشگاه  انقلاب
فجرسپاسی شیراز -کارون اروند خرمشهر– ساعت ۱۴- ورزشگاه  پارس
پنجشنبه ۱۸ دی ۹۷
مس کرمان -شاهین شهرداری بوشهر – ساعت ۱۴- ورزشگاه  امام علی
گل گهر سیرجان- آلومینیوم اراک – ساعت ۱۴- ورزشگاه  امام علی
شهرداری ماهشهر - قشقایی شیراز – ساعت ۱۴:۱۵- ورزشگاه  شهداء

انتهای پیام/

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: