« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۷۶۹
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۴
شهروندخبرنگار سمیرم؛
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران، گفت: در ارزیابی ماده ۶ قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان، آبفای این استان برای دومین سال پیاپی توانست رتبه سطح یک را کسب کند.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران، با اعلام این خبر اظهار کرد: به همین دلیل است که آبفای استان تهران، از سوی معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران، قدردانی شد.

او، با بیان اینکه ماده 6 قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان، اطلاع‌رسانی مربوط به فرایند کار را یکی از وظایف دستگاه‌ها می‌داند، اضافه کرد: تهران عملکرد دستگاه‌های دولتی مشمول ماده ۶ قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان را در زمینه قراردادن اطلاعات مربوط به فرایند انجام کار و ارائه خدمات، ارزیابی می‌کند.

به گفته وی بر اساس آیین‌نامه اجرایی ماده ۶ قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان که در سال ۱۳۹۰ تصویب شد، تکریم ارباب رجوع، ارتقای سلامت نظام اداری و صیانت از حقوق مردم جزو وظایف دستگاه‌هاست.

مدینه صابری/خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: