« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۸۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۸
آوای دنا:به همت آموزش و پرورش شهرستان لنده همایش شوراهای آموزش و پرورش برگزار شد. در این مراسم که در سالن خدیجه کبری برگزار شد حجت الاسلام مهدی کیانی اصل امام جمعه لنده ، مهمترین هدف از طراحی نظام شوراها را مساله ی جلب و تقویت مشارکت های مردمی و تامین منابع مالی جدید و رفع تنگناهای موجود در نظام مدیریت عنوان کرد. سید عیسی تقوی فرد رئیس اداره ی آموزش و پرورش شهرستان لنده هم با اشاره به کسب سه عنوان برتر استانی شوراها در پنج سال اخیر از عملی شدن 99 درصد از مصوبات شوراها خبر داد و افزود : تعامل و یک دلی اعضا و اهمیت داشتن موضوع تعلیم و تربیت فرزندان این آب و خاک پیشرفت های چشم گیری را در بحث کیفیت بخشی برنامه ها ایجاد کرده است. تقوی فرد : فعال بودن اعضا ، توجه جدی به جلسات ،آشنایی با قانون و مقررات شوراها ، انجام و پیگیری مصوبات اجرایی و تعهد کاری را از مهمترین شاخصه های شوراهای آموزش و پرورش موفق برشمرد. وی در ادامه گفت : نیرویی که وارد اموزش و پرورش می شود و می خواهد کار معلمی کند، باید با اعتقاد بر فلسفه و چرائی آموزش و پرورش و توجه به باورها و ارزش ها و چهارچوب قانون اساسی و با اذعان بر صداقت و کارایی و مهارت و توانمندی بستر رشد و توسعه را برای اینده سازان فراهم کند. تقوی فرد در ادامه خاطرنشان کرد: شورای آموزش و پرورش در راستای سیاست مدرسه محوری ، ارتقائ کیفیت برنامه های آموزشی و تربیتی مدارس و جلب توسعه ی مشارکت های مردمی فعالیت نموده و به عنوان نیروی محرکه و بازوی قدرتمندی در رفع مشکلات آموزشی و پرورشی ایفای نقش می کنند. رئیس آموزش و پرورش لنده گفت : امکانات مختلف کشور می بایست در جهت رفع مشکلات نظام آموزشی کشور بسیج شوند تا نقش موثر خود در عرصه ی فعالیت های آموزشی و توسعه ی پایدار تعلیم و تربیت آشکار شود. در پایان این همایش از فعالان برگزیده شوراها تقدیر شد. هفته ی شوراهای آموزش و پرورش از بیست وچهار تا سی دی ماه می باشد. خبر/احمدعلی کریمی زاده
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳
دلسوز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
0
0
سلام ؟شما از کجا این آمارو آوردید که با قاطعیت به مردمی که از لحاظ علمی فقیر هستند تحویل می دهید؟؟؟؟؟؟
در ضمن شما یک آمار گیری کنید ببینید چند نفر از اساتید و معلم هاتون دارن صب تا عصر به پول و مسافر کشی می پردازند با وجودی که خبر از علم و تربیت نیست ؟/افسوس ؟
افسوس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
0
0
من هم با نظر دلسوز بخاطر امار 99/ موافقم اما با ید گفت که اون معلمی که مسافر کشی میکند معلم نیست بلکه شوفر است
جناب..
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
0
0
در خانه اگر کس است یک حرف بس است
.
.
.
شورای اموزش و پرورش لنده در استان اول شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: