« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۹۰۲
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۷
ایران
رئیس پلیس فتای استان زنجان گفت: اخیر افراد سودجو با درج و انتشار آگهی‌های تبلیغاتی با عنوان استخدام در شرکت‌ها و مراکز دولتی در سایت دیوار و شیپور و شبکه‌های اجتماعی، بعد از جلب نظر قربانیان مبالغی به عنوان هزینه ثبت نام از آنها اخذ کرده و پاسخگوی تلفن همراه خودشان نمی‌شوند.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف، محمدعلی آدینه‌لو امروز در گفت‌وگویی  اظهار کرد: از آنجاییکه افراد زیادی در سطح جامعه جویای شغل هستند از همین رو افراد سودجو با سوء استفاده از این موضوع با درج آگهی‌های تبلیغاتی کاذب در فضای مجازی اقدام به کلاهبرداری از عموم مردم می‌‌کنند.

رئیس پلیس فتای استان زنجان در تشریح این خبر گفت: اخیر افراد سودجو با درج و  انتشار آگهی‌های تبلیغاتی با عنوان استخدام در شرکت‌ها و مراکز دولتی در سایت دیوار و شیپور و شبکه‌های اجتماعی، بعد از جلب نظر قربانیان مبالغی به عنوان هزینه ثبت نام از آنها اخذ کرده و پاسخگوی تلفن همراه خودشان نمی‌شوند.

وی در ادامه گفت: شهروندان توجه داشته باشند هرگونه گزینش در شرکت‌ها و سازمان‌های دولتی با شرایط و ضوابط خاص و بر اساس نیازمندی شغلی اداره مربوطه صورت می‌گیرد و اغلب این سازمان‌ها از طریق فراخوان‌های عمومی و یا آگهی در سایت‌های خبری، نشریات و ... اقدام به جذب نیروی کاری مورد نیاز خود می‌کنند و نیازی به واسطه و دلال برای پرداخت پول در راستای استخدام نیست.

آدینه‌لو افزود: همشهریان و کاربران در صورت مواجهه با چنین تبلیغاتی قبل از واریز هرگونه وجه ضمن بررسی آدرس و مجوز شرکت استخدام کننده حتما از صحت و سقم این مشاغل اطمینان حاصل کنند.

 آدینه‌لو در پایان گفت: از هموطنان درخواست می‌کنیم در صورت مواجهه با موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir بخش تماس با ما یا شماره تلفن 6- 21821581-024 گزارش کنند./فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: