« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۹۰۷
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۷
در دیدار فرمانده تیپ 48فتح با مدیرکل آموزش وپرورش عنوان شد؛
فرمانده تیپ مستقل 48فتح استان،مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه وبرخی از فرماندهان ارشد نظامی با مدیرکل آموزش وپرورش استان به مناسبت هفته معلم دیدار کردند
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،دکتر حسن حکمتیان در نشست با مدیرکل آموزش وپرورش استان به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم گفت:پاداش معلمان با هیچ مزد مادی قابل قیاس نیست وفقط اجر معنوی می تواند مزد این فعالیت الهی وارزشمند باشد


وی با اشاره به اینکه ما باید قدردان معلمان باشیم یادآور شد:باید از همه نیروهای اهل قلم وفکر در پیشبرد وتوسعه اهداف انقلاب استفاده شود.

دکتر حکمتیان در این دیدار با تأکید برنگاه مثبت به کلیه خدمتگزاران کشور از جمله خدمتگزاران در عرصه تعلیم وتربیت اظهار داشت: آموزش وپرورش با محوریت معلمان وآموزگاران،محوری ترین نقش را در سلامت فکری واجتماعی یک جامعه وساختن یک محیط اجتماعی متعالی دارد.

مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد به شأن وجایگاه تیپ 48فتح استان اشاره کرد وگفت: سپاه پاسداران سدفکری وخطی جمهوری اسلامی ایران در مقابل هجمه های دشمن می باشد

هادی زارع پور گفت: فعالیت همه ارگان ها ومسئولان برای رضای خدا ورضای مردم است،امروز سپاه در مقابل مردم سربلند وقطعاً از رضایت خداوند نیز بهره مند خواهد بود.

وی خطاب به فرمانده تیپ 48فتح گفت: شما یادگاران تیپ قدرتمندی هستید که شهدای زیادی تقدیم انقلاب واسلام کرده است.

هادی زارع پور افزود: همه حرکت ها وگام های آموزش وپرورش در راستای استحکام پایه های نظام جمهوری اسلامی است ودر این راه تعاملات با سپاه پاسداران را مغتنم وارزشمند می شمارد.

مدیرکل آموزش وپرورش استان اجرای طرح هجرت –راهیان نور-کلاس های آموزش نظامی-طرح شهید بهنام محمدی وحلقه صالحین را فعالیتهای مشترک سپاه وآموزش وپرورش دانست که به همت معلمان نیز انجام می شود.

هادی زارع پور در این دیدار با بیان اینکه معلمان چراغ هدایت جامعه ودانش آموزان است وتأثیر بسزایی در جهت گیری زندگی آنان دارد گفت:شغل مقدس معلمی یک افتخار بزرگی است وعلاقه وافر معلمان به تعلیم وتربیت باعث می شود تا آنان در این سنگر مقدس بمانند.

وی تصریح کرد: در طول هفته معلم از معلمان ایثارگر وجانباز تجلیل وبرنامه دیدار با خانواده های معظم شهدا وجانبازان اجرا می گردد.

هادی زارع پور گفت:در دوران دفاع مقدس جامعه فرهنگی استان 104شهید به اسلام وانقلاب تقدیم کرد
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: