« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۹۱۲
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۸
عضو کمیسیون آب و کشاورزی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد:
عضو کمیسیون آب و کشاورزی مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه نبود مخازن کافی وزارت نیرو موجب شد بخش زیادی از آورد سیلاب مهر نشود، گفت: در هر حال عملکرد دولت در زمینه مدیریت سیلاب‌های فروردین‌ماه، قابل تقدیر است.
به گزارش خبرنگارپایگاه خبری آوای رودکوف،عبدالله حاتمیان با اشاره به سیلاب و بارندگی فروردین 1398، اظهار کرد: کسانی که از نزدیک در جریان حجم سیلاب و بارندگی‌های بی‌سابقه در اقصی نقاط کشور بوده‌اند بر نحوه مناسب مدیریت سیلاب از سوی دولت تاکید داشته‌اند.

عضو کمیسیون آب و کشاورزی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: عدم پیش‌بینی دقیق هواشناسی موجب شد تا وزارت نیرو آب را در مخازن سدها ذخیره کند چرا که هیچ ضمانتی برای وقوع چنین بارش‌های بی‌سابقه‌ و افزایش ورودی به سدها وجود نداشت.

وی با تاکید بر اینکه نباید ملاحظات منطقه‌ای را به کل کشور تعمیم داد، اضافه کرد: لازم است ریشه‌یابی مناسبی از علل و انگیزه مخالفان سدسازی برای طرح چنین مسائلی در دستور کار قرار بگیرد تا مشخصص شود برخی افراد با چه انگیزه‌ای موجب بروز چنین آسیب‌های زیادی در این بخش شده‌اند.

مدینه صابری/خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: