« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۹۱۳
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۱
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی شهید صدوقی(ره) یزد:
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی شهید صدوقی(ره) یزد، گفت: امروز طب سنتی به یکی از اصول اصلی در مجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات درمانی تبدیل شده ولی با کلاهبرداری‌ها در این حوزه مخالف هستیم.
به گزارش خبرنگارپایگاه خبری آوای رودکوف، محمدرضا میرجلیلی، با اشاره به اینکه طب سنتی به یکی از روش‌های اصلی برای کلاهبرداری برخی افراد تبدیل شده است، اظهار کرد: باید این مشکل اصلاح شود نه اینکه با روشهای نادرست بر بار مشکلات این بخش بیفزائیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی شهید صدوقی(ره) یزد، با بیان اینکه مجموعه درمانی استان یزد مخالفتی با طب سنتی، ندارد؛ اذعان داشت: امروز طب سنتی به یکی از اصول اصلی در مجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات درمانی تبدیل شده ولی با کلاهبرداری‌ها در این حوزه مخالف هستیم.

او، گفت: متأسفانه مشکلی هم که در ارتباط با برخورد با این کلاهبرداران وجود دارد این است که هنگام مراجعه به محل آنها، برخی از افراد محل در حمایت از آنها بر می‌آیند و نمی‌گذارند برخورد لازم صورت گیرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی شهید صدوقی(ره) یزد بر ضرورت مراجعه متقاضیان استفاده از طب سنتی به متخصصان این حوزه که درس و علم کامل آن را گذرانده‌اند، تصریح کرد و افزود: الان یکی از مشکلات اصلی ما در یزد همین کلاه‌برداری‌هایی است که سبب شده اطمینان شهروندان یزدی و غیریزدی به خدمات درمانی در یزد سلب شود.

مدینه صابری/خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: