« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۰۳۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۰
در نشست کمیته توسعه شهرستان لنده با فرماندار عنوان شد؛
ظهر امروز کمیته توسعه شهرستان لنده با حضور فرماندار ،مسائل مختلف شهرستان را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.
به گزارشپایگاه خبری آوای رودکوف، ظهر امروز نشست هم اندیشی اعضای کمیته توسعه  با «سید خدا دوست موسوی»سرپرست فرمانداری شهرستان لنده  در محل سالن اجتماعات این فرمانداری برگزار شد.

در آغاز این نشست عطامحمد شفایی از اعضای کمیته مردمی توسعه شهرستان لنده ضمن خوش آمد گویی به فرماندار جدید این شهرستان و لزوم استفاده بهینه از ظرفیت های بنیاد علوی  ؛اظهار کرد: معتمدین و اعضای کمیته توسعه  آماده هرگونه همکاری با مجموعه فرمانداری در جهت پیشبرد اهداف عالیه نظام و دولت در خدمت به مردم شریف این شهر می‌باشد و ازهیچ کوششی برای رضایت مردم فرو گذار نخواهد بود.

 شفایی در ادامه به بیان مشکلات، نظرات و دیدگاه‌های کمیته توسعه شهرستان پرداخت و افزود:  مردم ما منتظر تحقق شعارهایی هستند که بسیاری از مسؤولان در بدو حضور خود می‌دهند ولی بعد ها می‌بینیم که این شعارها محقق نمی‌شود و انشالله با حضور شما شاهد پیشرفت‌های خوبی در سطح شهرستان لنده خواهیم بود .

سید عطا محمد شفایی گفت: برای پیشرفت و آبادی هر شهری یکسری زیر ساختها و بسترهایی باید آماده شود، که از جمله نیازهای این شهرستان، خروج از بن بست و پیگیری احداث راههای مواصلاتی از جمله جاده لنده به تشان ؛ لنده به تراب و دهدشت و لنده به قلعه رئیسی می باشد.
 
ایشان از دیگر مشکلات و مطالبات بحق مردم در این شهرستان را :احداث بیمارستان و فرهنگسرا و تکمیل ساختمان نیمه تمام دانشگاه پیام نور ؛ مخالفت شدید با احداث سد ابریز یا مارون2 و احداث تونل انتقال اب چشمه های موگرمون به لنده عنوان نمود.

عضو کمیته توسعه شهرستان لنده خواهان توقف سریع پروژه آبرسانی مارون به حومه غربی دهدشت به دلیل ایجاد مشکل برای تنها پل ارتباطی لنده به دهدشت و بحران ابی برای کشاورزان و مردم شد و گفت :نمی دانم این چه صیغه ای است که آب مارون را به دهدشت می برند و اب سد کوثر را به لنده؛ ما نه آب از سد کوثر می خواهیم و نه راضی به انتقال آب رودخانه مارون به حومه غربی دهدشت هستیم لذا پیشنهاد می کنیم اب سد کوثر را که قرار است به لنده بدهند به حومه غربی بدهند و از انتقال اب مارون خوداری نمایند.(تایید حضار)

در ادامه این نشست فرماندار لنده ضمن استقبال از حضور اعضای کمیته توسعه شهرستان در جهت هم اندیشی برای مشکلات شهرستان گفت:لنده زادگاه من است و با آگاهی کامل از محرومیتها و محدودیتهای این شهرستان مسولیت فرمانداری را قبول نمودم.

«سید خدا دوست موسوی»اظهار داشت:لنده علیرغم اینکه شهرستان آولین ها نام گرفت اما در بحث توسعه جزء آخرین ها می باشد.

ایشان خروج لنده از بن بست و ایجاد راههای ارتباطی شهرستان و همچنین ساخت بیمارستان و فرهنگسرا را از اولویت های کاری خود اعلام نمود و اظهار داشت برای کار به این شهرستان آمده و دست شما مردم و همه ی دلسوزان را برای مشارکت در توسعه شهرستان به گرمی می فشارم.

به گزارش "آوای رودکوف"جمعی از معتمدین شهرستان لنده مدتهاست با هدف پیگیری مطالبات شهرستان با کمک گرفتن از مسولان و نیروهای  تاثیرگذار این شهرستان کمیته ای تحت عنوان "کمیته توسعه شهرستان" تشکیل و در حال فعالیت می باشد.


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۸
0
0
بازهم یه عده ادم سن بالا بردید دیدار فرماندار این ادما نه ایده دارن نه اهل خدمت رسانی فقط ........
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین