« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۰۹۳
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۵:۰۱
فرماندار شهرستان سمیرم:
فرماندار شهرستان سمیرم، با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، گفت: شب های قدر اوج معنویت رمضان است.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف، محمدرضا عسگریان، با اعلام این مطلب، به فرا رسیدن شبهای قدر اشاره کرد و اظهار کرد: شبهای قدر، شب هایی است که زندگی مومن در آن سراسر رنگ خدا می‌گیرد.

فرماندار شهرستان سمیرم، بیان کرد:شبهای قدر، پهنه‌ای است که روزه‌دار، بر آن می‌ایستد و بر همه ماسوای حق پشت می‌کند.

او، تصریح کرد: انسان مومن خداجو در پرتو عظمت شبهای قدر و در خلوت پر راز شب با عبودیت محض در پیشگاه خدا همه چیز و حتی خود را به فراموشی می‌سپارد، از هر چه زمینی است می‌برد و با آسمان پیوند می‌خورد.

عسگریان در تشریح عظمت شبهای قدر، یادآور شد: انسان مومن خداجو در ارزش وجودی این شبهای عظیم مجرد می‌شود و به عبادت خدای یکتا می‌ایستد.

این مسئول شهرستان سمیرم با بیان اینکه در این شبهای عظیم(شبهای قدر)، پرده اسباب و قوانین و نوامیس جهان به یکسو می‌رود و مومن تنها خدا را می‌بیند، اذعان داشت: در پهنای شبهای قدر است که انشان خداجو می‌فهمد و درک می‌کند که خداوند متعال کارگزار همه هستی است و با گوش جان کلام خدا را می‌شنود.

عسگریان، متذکر شد: انسان مومن و خداجوی روزه‌دار با حضور در شبهای قدر درمی‌یابد که کائنات چون گویی با چوگان امر الهی متحرکند و این امر او و اراده اوست که سیطره خویش را بر همه چیز گسترده است.
او، قدر را میعاد انسان با خدا دانست و با تشریح اینکه بزرگترین سند امامت و تداوم آن در طول زمان، قدر است، اضافه کرد: این شبها، شبی است که خورشید فروزان حیات امام علی علیه السلام، در افق روز نوزدهم رمضان سال چهلم هجری در آسمان شهر کوفه به خون نشست.
محمدرضا عسگریان فرماندار شهرستان سمیرم با بیان اینکه در شبهای قدر، شمشیر مسموم نفاق و کین، فرق انسان عدالت گستری را شکافت که بهترین خلق پس از رسول خدا صلی الله علیه و آله بود، خاطر نشان کرد: آنان که می‌خواستند نور خدا را خاموش کنند، نمی‌دانستند که اراده الهی، بر علی علیه السلام استوار است.

او، گفت: همچنان، کردار و گفتار امام مؤمنان، چراغ راه مردان خدا و حق جویان و یکتاپرستان جهان است.

مدینه صابری/خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: