« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۱۳۷
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰
ورزشی؛
مسابقات والیبال جام رمضان شهرستان علی آباد کتول که با حضور 6 تیم از ابتدای مبارک رمضان در سالن سرداران شهید شهرستان علی آباد کتول آغاز شده بود با قهرمانی تیم طاویر به پایان رسید.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛در مسابقات امسال همانند سال های گذشته بازیکنان ملی پوش و مطرحی چون علیرضا بهبودی، وفا زیتونلی، کمال قریشی، جواد مصدقی، بابک امیری، محمد ساوری، رامین بابایی، سلیم چپرلی، عبدالحمید چوگان، ادریس دانشفر، متین تکاور و ... حضور داشتند و همین امر باعث گرم شدن تنور رقابت ها شد. بازیکنان در بازی پایانی که با حضور چشمگیر تماشاگران، مسئولان استانی و شهرستانی، فرماندار، شهردار، اعضای شورای شهر ، پیشکسوتان داوری و والیبال شهرستان در سالن سرداران شهید شهرستان علی آباد کتول برگزار گردید، دو تیم طاویر و نقی آباد به مصاف هم رفتند که تیم طاویر موفق شد در سه ست پیاپی و با نتایج 18-25 ، 20- 25 و 23-25 بر حریف غلبه کند و عنوان قهرمانی را به دست آورد.

در حاشیه این دیدار اصغر قره خانی داور ملی شهرستان به صورت رسمی از دنیای داوری خداحافظی کرد و از سوی هیات والیبال، شورای روستای آلوستان و شورای شهر مورد تقدیر قرار گرفت.

همچنین از فرماندار، شهردار و اعضای شورای شهر به جهت حمایت از برگزاری مسابقات والیبال جام رمضان با اهدای لوح سپاس تجلیل به عمل آمد.

در پایان این رقابت ها با حضور مسئولان استانی و شهرستانی از اعضای تیم های قهرمان و نائب قهرمان با اهدای لوح سپاس و جوایز نقدی تجلیل به عمل آمد و کاپ اخلاق نیز به تیم شادروان امین هدایتی تعلق گرفت.

بازیکنان برتر از نگاه رسانه:

بهترین پاسور: علیرضا بهبودی

بهترین آبشار زن: ادریس دانشفر

بهترین سرویس: سلیم چپرلی

بهترین مدافع: رامین بابایی

کاملترین بازیکن: جواد مصدقی

بازیکن اخلاق: سلیمان اسلانی

تیم اخلاق: تیم شادروان امین هدایتی


عکس و گزارش / وحید حاج سعیدی
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: