« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۳۲۲
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۰
آوای رودکوف گزارش می دهد:
همایش جمع بندی نکات طلایی کنکور با محوریت درس زبان انگلیسی در آموزشکده فنی شهرستان علی آباد کتول برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،در این همایش که در راستای آماده سازی دانش آموزان در جهت شرکت در آزمون سراسری برگزار گردید، فرزانه شکی دکترای آموزش زبان انگلیسی به تشریح و آموزش متد های نوین در مطالعه درس زبان انگلیسی و برنامه ریزی در جهت تست زنی در کنکور پرداخت و گفت: متاسفانه بسیاری از دانش آموزان به دلایل واهی از درس زبان انگلیسی واهمه دارند و حتی برخی از آنها خواندن این درس را برای آزمون سراسری در دستور کار خود قرار نمی دهند و به قول خودشان وقت شان را صرف مطالعه سایر دروس می کنند! در صورتی که این درس می تواند به عنوان یک درس سرنوشت ساز محسوب شود و زمانی که شرایط برای عده ای از دانش آموزان به صورت برابر پیش می رود، این درس می تواند به عنوان یک عامل تاثیرگذار در تعیین رتبه دانش آموزان تاثیر جدی و اساسی داشته باشد.



وی افزود: باید به این نکته اشاره داشت که شیوه های مطالعه درس زبان انگیسی در شرایط مختلف با هم تفاوت دارند. به عنوان مثال شیوه مطالعه درس زبان برای آموختن مکالمه و سفر به کشور های خارجی و شیوه مطالعه برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد پرستاری با هم تفاوت های اساسی دارند و اصلاً قابل مقایسه نیستند! در کنکور هم همین ماجرا وجود دارد و مطالعه درس زبان انگلیسی مختصات و ساختار های مربوط به خودش را دارد که دانش آموزان باید بر اساس الگوهای کنکور پیش بروند تا در حداقل زمان ، بتوانند نکات مورد نیاز کنکور را فرا بگیرند.

وی در ادامه اذعان داشت: حتی دانش آموزانی که به دلایل متعدد آموزشی در درس زبان انگلیسی مهارت چندانی ندارند و به زعم دانش آموزان از پایه ضعیف هستند، نباید نا امید باشند و باید سعی کنند در این مدت کوتاه با یادگیری برخی تکنیک ها و تسلط به سوالات پرتکرار و یادگیری لغاتی که در اکثر ادوار کنکور از آنها استفاده شده، به کسب حداقل نمره در این درس امیدوار باشند و نباید این درس را به طور کامل از سبد مطالعه خود حذف کنند.


شایان ذکر است در این کارگاه آموزش یک روزه شیوه های تست زنی، آشنایی و پیش بینی سوالات پر تکرار، آموزش لغات پر تکرار در کنکور زبان، برگزاری آزمون شبیه سازی شده، تجزیه و تحلیل تخصصی سوالات و مروز مباحث با شیوه کاربردی و ماندگار مورد بحث و بررسی قرار گرفت. 

گزارش /وحید حاج سعیدی
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: