« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۳۲۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۶
در دیدار با رئیس و مسولان قضایی:
رهبر معظم انقلاب اسلامی خطاب به رئیس و کارکنان قوه‌قضائیه گفتند: کاری کنید که بعد از گذشت یک مدت قابل قبولی کاملا احساس شود که قوه قضائیه دچار تحول شده است.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوفبه نقل از تسنیم، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدارِ رئیس، مسئولان و کارکنان دستگاه قضایی گفتند:  قوهقضائیه در جمهوری اسلامی یک بنای جدید بود و با قبل از انقلاب تفاوت‌های اساسی داشت. این نهال باید روزبه‌روز رشد کند و هر دوره نسبت به دوره قبل پیشرفت داشته باشد. حالا هم دوره جدیدی شروع شده و این دوره جدید باید یک فضل و امتیاز و آورده‌ای علاوه بر آنچه گذشتگان انجام دادند به قوهقضائیه اهدا کند، این آورده، تحول در قوهقضائیه است.


 ایشان افزودند: تحول معنایش این است که شما برای پرداختن به یک اصول مشخصی که براساس اسلام، قرآن و جمهوری اسلامی دارید و برای رسیدن به آرمان‌ها، شیوه‌های ابتکاری و مؤثر و نو را ابداع و از آن استفاده کنید و نقص‌ها و خلاءهای گذشته را هم جبران کنید.

رهبر معظم انقلاب اسلامی تصریح کردند: تحول بدون برنامه امکان ندارد، قبل از مسئولیت رئیس محترم جدید قوهقضائیه از ایشان خواسته شد و ایشان هم یک برنامه جامعی تهیه کردند، لکن اگر بخواهیم این برنامه، تحقق خارجی پیدا کند، احتیاج به کار دارد. بنده توصیه اولم این است که همین برنامه‌ خوبی که تهیه و تدوین شد، طبق زمانبندی و بدون اغماض پیش ببرید و عملیاتی کنید.

آیت‌الله خامنه‌ای افزودند: کاری کنید که بعد از گذشت یک مدت قابل قبولی کاملا احساس شود که قوه قضائیه دچار تحول شده است. a
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
0
0
سلام اولین قدم برکنار کردن روسای سازمانهای بازرسی استانها میباشند. در خراسان رضوی با وجود نمایندگان متعهد و ولایتمدار در مجلس شورای اسلامی متاسفانه استیصال و فشالت در ........ بطور جدی مانع از اقدامات شایسته است.
بطور کلی باید بگوییم اصلاح طلبان تمامی پستها را در قوای سه گانه اشغال کردند لذا اولین قدم اخراج اصلاح طلبان که فاسد و خیانتکار هستند از پستهای حساس بخصوص پستهای قضایی است.
وقتی آقای لاریجانی رییس سابق قوه قضاییه میگوید کارچاق کن تا پشت درهای اتاق ایشان حضور دارند باید حدیث مفصل از این مجمل خوانده شود و بطور اساسی جسارتا با عرض معذرت باید گفت سیفون را بکشید و آب کشی کنید تا طهارت حاصل شود و میز و صندلی قابل نشستن شود
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: