« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۳۸۹
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۱
بهبهان
صبح امروز وهمزمان با سراسر کشور، آزمون سراسری ۹۸ در دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،این آزمون نخستین آزمون سراسری کنکور است که با حمایت وزارت علوم،تحقیقات و فناوری توسط سازمان سنجش در دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان برگزار می شود.در آزمون سراسری کنکور امسال در شهرستان بهبهان 4399 نفر داوطلب دختر و پسر به رقابت می پردازند.


دکتر معتقد نماینده تام الاختیار دانشگاه در امور آزمون های سازمان سنجش گفت: در آزمون امسال شهرستان بهبهان  4399 نفر داوطلب با هم به رقابت می پردازند که از این تعداد  1726 نفر پسر و 2673نفر دختر می باشند . از این تعداد داوطلب 2845 نفر در دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان و 1554 نفر در 10 حوزه دیگر توسط اداره آموزش و پرورش شهرستان به رقابت می پردازند.


دکتر معتقد با اعلام اینکه تا پیش از این کنکور سراسری توسط اداره آموزش و پرورش برگزار می شد افزود پس از برگزاری شایسته چهار آزمون پیشین ؛ دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان پیگیر دریافت مجوز های برگزاری کلیه آزمون های سازمان سنجش همچون آزمون های نظام مهندسی و قوه قضائیه،زبان و... در شهرستان می باشد و این مهم باعث کمک به اقتصاد شهرستان و حذف مخاطرات سفرو هزینه های داوطلبان به مرکز استان شده است.


نماینده تام الاختیار دانشگاه در امور آزمون های سازمان سنجش افزود: خوشحالیم‌که با تلاش همه عوامل برگزاری ،شرایط خوبی مهیا شده است و جا دارد از نماینده شهرستان ،فرماندار،اداره آموزش و پرورش،دانشگاه های آزاد،پیام نور،فرهنگیان،نیروهای انتظامی،پلیس راهور،شهرداری،اورژانس،آتش نشانی،ادارات آب و برق و کلیه دستگاه های اجرایی در برگزاری این آزمون تشکر و سپاسگزاری نمود.


شایان ذکر است با پیگیری های ریاست دانشگاه و همکاری و پشتیبانی فرماندار و نماینده شهرستان بهبهان و در راستای ماموریت  های منطقه ای دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان و تسهیل کار برای داوطلبان شرق استان خوزستان و شهرهای همجوار از تیرماه سال گذشته تا کنون کلیه آزمون های سازمان سنجش و  آزمون های استخدامی دستگاه های اجرایی در شهرستان  برگزار می شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین