« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۵۲۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۱:۲۶
مدیر شبکه بهداشت درمان لنده از از اجرایی شدن عملیات احداث بیمارستان 32تختخوابی و راه اندازی کلنیک تخصصی هرستان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوفرئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده در جمع خبرنگاران این شهرستان به نقش اساسی بهداشت و درمان در توسعه جامعه اشاره کرد وگفت: امروز رسالت اصلی وزرات بهداشت و درمان کاهش سطح نارضایتی مردم با بسیج تمام امکانات و تجهیزات به جهت تسهیل و برقراری عدالت در حوزه درمان است.

 

وی افزود: در ادامه پیگیری های مداوم برای بحث رفع نیازمندی های بهداشتی و درمان شهرستان لنده با حضور چند روزه در وزرات بهداشت و درمان و با همکاری خیلی خوب دکتر تقوی نژاد معاون پشتیبانی وزرات بهداشت و درمان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان و حمایت خوب نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی و آقای کریمی زاده توفیقات خیلی خوبی در حوزه های مختلف نصیب شهرستان لنده شده است.

 

امراله خانی تصریح کرد: پیگیری موانع و مشکلات بیمارستان 32تختخوابی شهرستان لنده و رفع موانع و چالش ها در آینده نزیدک با حضور مسئولان وزرات و دانشگاه علوم پزشکی و شهرستانی و استانی شاهد شروع به کار عملیات اجرایی بیمارستان 32تختخوابی شهرستان لنده به بیش از بیست میلیارد ریال اعتبار اولیه خواهیم بود.

 

وی تاکیدکرد: در خصوص کلینیک تخصصی نیز با پیگیری های صورت گرفته از طریق موسسه خیریه امام حسن مجتبی(ع) و حاج نکوئیان بحث اعتبار ساخت این کلینیک نیز با مشارکت 50درصدی دانشگاه علوم پزشکی مرتفع و در آینده نزدیک شاهد کلنگ زنی آن خواهیم بود.

 

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده گفت: در خصوص بحث تجهیزات نیز بیش از پنج میلیارد ریال اعتبار خرید تجهیزات اکو، مانیتورینگ قلبی، نوار قلب، ماشین دیالیز و سایر نیازمندی ها در آینده نزیدک به مرکز خدمات جامع شهری لنده اضافه خواهند شد.

 

وی تاکیدکرد: در بودجه امسال نیز بیش از 9میلیارد ریال از اعتبارات استانی جهت راه اندازی مرکز فوریت های پزشکی قیام  و مباحث بهداشتی و درمانی تخصیص اعتبار داده شد که امیدواریم جهش خوبی در حوزه روستاها نیز اجرایی شود./خبر لنده
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
0
0
احسنت برمدیر پرتلاش شبکه بهداشت شهرستان لندن مهندس خانی
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: