« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۵۵۷
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۴
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد؛
۲۰۰ نفر از دانش آموزان دختر دبیرستانی تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد تحت عنوان اردوی آموزشی به شیراز اعزام شدند.
به گزارشپایگاه خبری آوای رودکوف، قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: اردوهای زیارتی، سیاحتی و آموزشی یکی از برنامه‌های فرهنگی کمیته امداد برای جامعه هدف است که در طول سال برای گروه‌های مختلف مددجویی برگزار می‌شود.


وی با اشاره به اعزام ۲۰۰ دانش‌آموز دختر مددجوی دبیرستانی بااعتبار ۴۱ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان به اردوی آموزشی شیراز، افزود: این دانش آموزان از سراسر استان به مدت یک هفته در این اردوی آموزشی شرکت کرده‌اند.

مبشری تصریح کرد: زیارت شاه‌چراغ، اجرای برنامه‌های فرهنگی، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی و برگزاری دوره‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای ازجمله برنامه‌های مشخص‌شده برای دانش آموزان شرکت‌کننده در این اردو است.

وی از اعزام ۱۰ نفر از قاریان استان به مسابقات کشوری در استان اصفهان خبر داد و گفت: این مددجویان در رشته های حفظ، قرائت، صوت و اذان به عنوان نفرات برتر به این مسابقات اعزام شده اند.

مبشری یادآور شد: ۵۲۰ نفر از مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از ابتدای سال جاری تاکنون در قالب گروه‌های مختلف دانش‌آموزی، دانشجویی و مادر و دختر  به اردوهای آموزشی و زیارتی عتبات عالیات و مشهد مقدس اعزام‌شده‌اند.

 مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد بابیان اینکه هدف از برگزاری اردوهای مددجویی ایجاد نشاط روحی و روانی در مددجویان، تقویت باورهای دینی و اعتقادی، ایجاد روحیه خودباوری و آشنایی مددجویان با مسائل فقهی و اعتقادی است، گفت: این نهاد در تلاش است تا با اجرای برنامه‌های فرهنگی زمینه رشد و تعالی خانواده‌های نیازمند را در تمامی عرصه‌ها فراهم کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: