« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۶۲۵
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۰
معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان خبر داد:
معاون امور فرهنگی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از کسب رتبه اول مسابقات قرآنی کشور در رشته‌های حفظ و قرائت - ترتیل توسط مددجویان این استان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،امیدوار کاراندیش، معاون امور فرهنگی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، با اشاره به کسب رتبه اول مسابقات قرآنی کشور توسط مددجویان استان، گفت: سومین دوره مسابقات کشوری قرآنی کمیته امداد با عنوان «رهپویان ولایت» در استان اصفهان برگزار شد که دو نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با کسب رتبه‌های برتر، مقام اول در دو رشته این مسابقات را به دست آوردند.


وی بابیان اینکه 12 نفر از مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد به مرحله کشوری این مسابقات راه‌یافته بودند، افزود: در مسابقات کشوری نیز صدیقه دیو رخش رتبه اول رشته حفظ 20 جزء و علیرضا دیانتی راد رتبه اول قرائت - ترتیل را کسب کردند.

کاراندیش با اشاره به اینکه آموزش قرآن، احکام و اخلاق اسلامی در اولویت برنامه‌های فرهنگی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد، گفت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این نهاد ترویج سبک زندگی اسلامی در بین خانوارهای تحت حمایت است و آموزش حفظ، قرائت و تفسیر قرآن در بین مددجویان در اولویت مباحث آموزشی کمیته امداد است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: