« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۶۹
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۰
در «مناظره»تعطیلی پنج شنبه های مدارس، اعلام شد که ۸۷ درصد مردم شرکت کننده در نظرسنجی، با تعطیلی پنج‌شنبه‌ مدارس موافقند

به گزارش آوای دنا،‌ برنامه مناظره این هفته شبکه یک سیما که با موضوع «تعطیلی پنج‌شنبه مدارس» برگزار شد و در نهایت حمیدرضا کفاش معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش با ابراهیم سحرخیز به مناظره دو نفره پرداختند که در نهایت مشخص شد 87 درصد با صحبت‌های سحرخیز درباره تعطیلی پنج‌شنبه‌ مدارس موافق بودند و سهم کفاش تنها 12 درصد بود که با گلایه وی هم مواجه شد.

در این برنامه حمیدرضا حاجی بابایی وزیر سابق آموزش و پرورش، علیرضا علی‌احمدی وزیر اسبق آموزش و پرورش، حمیدرضا کفاش معاون پرورشی و فرهنگی وزیر فعلی آموزش و پرورش، ابراهیم سحرخیز معاون آموزش متوسطه وزیر سابق آموزش و پرورش و علی‌اصغر احمدی قائم مقام وزیر اسبق آموزش و پرورش در سازمان مرکزی انجمن اولیا و مربیان حضور داشتند.

با توجه به اینکه موضوع تعطیلی پنج‌شنبه‌های مدارس، این روزها ابهاماتی را برای فرهنگیان، دانش‌آموزان و خانواده‌ها ایجاد کرده است، مناظره این هفته شبکه یک سیما به این موضوع اختصاص یافته بود که سؤال این هفته مناظره «آیا با تعطیلی پنج‌شنبه‌های مدرسه موافقید؟» بود.

منبع/فارس

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: