« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۷۳۳
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۱
امام جمعه لنده در خطبه های نماز جمعه عنوان کرد:
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان لنده اظهار داشت:اگر قرار است هم با دشمن مبارزه کنیم و هم مردم را راضی نگه داریم شرطش رضایت مردم و خدمت بی منت به آنها و توسعه اقتصاد سالم و تولید داخلی است.
به گزارشپایگاه خبری آوای رودکوف،حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل در خطبه های نماز جمعه شهر لنده گفت:روز مباهله غدیر دوم مسلمین است که جا دارد بیشتر روی آن تمرکز کنیم.

امام جمعه لنده با بیان اینکه؛روز مباهله سند قطعی حقانیت اسلام و مسلمین است اظهار داشت:در پی مناظره پیامبر با مسیحیان نجران درباره یگانگى آفریدگار و شخصیت حضرت عیسی علیه‌السلام و قانع نشدن آنان، قرار بر لعن و نفرین یکدیگر برای مشخص شدن طرف مورد حمایت الهی گذاشته شد که از آن در عربی به مباهله تعبیر می شود. در صبح روز مقرر رسول خدا صلى الله علیه و آله در حالى برای مباهله حاضر شد که حضرت فاطمه و امام على و فرزندانشان حسن و حسین علیهم السلام را برای مباهله به همراه خود آورده بود. وقتى بزرگان مسیحیان چنین دیدند، از مباهله انصراف داده، تسلیم امر پیامبر شدند و به پرداخت جزیه گردن نهادند.

خطیب جمعه لنده با تبریک روز پزشک گفت:«در تاریخ درخشان کشور ما همواره نام و آثار شیخ ابوعلی سینا  و طب و طبابت از جایگاه والای معنوی برخوردار بوده و در صحیفه پر فروغ پیشرفت و تکامل دانش در این مرز و بوم تالیفات و آثار گران‌سنگ علمی و خدمات ماندگار طبیبان به یاد ماندنی خواهد بود.

ایشان با گریزی به آسیبهای اجتماعی و معظلات خانوادهاگفت:بهترین راه مبارزه با اسیبهای اجتماعی ؛بازگشت به سیره نبوی است.

حجت الاسلام محمودی اصل با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با هیات دولت گفت:رهبر معظم انقلاب دو اولویت اصلی کشور را «اقتصاد» و «فرهنگ» برشمردند و در سخنانشان درباره موضوع اقتصاد با اشاره به تأثیرگذاری مشکلات موجود برطبقات ضعیف و متوسط، تولید داخلی را کلید اصلی حل این مشکلات خواندند و با انتقاد از مشکلات موجود بر سر راه ایجاد واحدهای تولیدی گفتند: گاهی برای فعالیت یک واحد تولیدی باید نه از ۷ خوان بلکه از ۷۰ خوان عبور کرد که مسئولان باید این مشکل جدی را حل کنند و مقررات زائد و موانع تولید را رفع کرد.

و در حوزه فرهنگ فرمودند: دشمنان نظام اسلامی صراحتاً می گویند که غلبه بر جمهوری اسلامی و حاکمیت اسلام با جنگ نظامی و تحریم اقتصادی امکان پذیر نیست و باید با نفوذ فرهنگی و تأثیرگذاری بر ذهن ها و مغزها و تحریک هوسها به این هدف رسید.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان لنده اظهار داشت:اگر قرار است هم با دشمن مبارزه کنیم و هم مردم را راضی نگه داریم شرطش رضایت مردم و خدمت بی منت به آنها و توسعه اقتصاد سالم و تولید داخلی است.

امام جمعه لنده اشاره ای به مطالبات مردم از دولت نیز داشت و گفت:در بحث نطام بانکی و تسهیلات ؛  واردات کالا ؛بعضی خصوصی سازیهای غلط ؛ حفط ارزش پول ملی انتظار مردم از دولت بسیار بالاست.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: