« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۸۲۶
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۱
همزمان با تاسوعای حسینی؛
عزاداران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در تاسوعای حسینی در قالب هیات های عزاداری و دسته های سینه زنی و زنجیرزنی به یاد ساقی دشت کربلا حضرت عباس (ع) اشک ماتم ریختند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛مردم کهگیلویه و بویراحمد در تاسوعای حسینی همزمان با سراسر ایران و همنوا با شیعیان  جهان با حضور در حسینیه‌ها و هیات‌های مذهبی به عزاداری پرداخته و در سوگ علمدار کربلا نشستند.


در این روز که به نام باب الحوائج نیز مشهور است عزاداران حسینی در نقاط مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد با خواندن اشعار و مرثیه سرایی در وصف شجاعت، شهامت و وفاداری قمر بنی هاشم حضرت عباس (ع) برای برآورده شدن حاجت های خود به آن حضرت متوسل شدند.


گزارش ها از مناطق مختلف استان حاکی از اجتماع پرشور مردم و عزاداران حسینی در قالب هیات های سینه زنی و زنجیر زنی  در شهرهای یاسوج، گچساران، دهدشت، باشت، چرام، بهمئی، لنده، دنا  می باشد و همچنین در برخی حسینیه ها و مساجد نیز روحانیون به تبیین ابعاد قیام عاشورا و شخصیت اصحاب امام حسین (علیه السلام) پرداختند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: