« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۹۶۶
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۴
به همت بنیاد علوی ؛
در آستانه برگزاری بزرگترین همایش جهانی اربعین حسینی۳۵۰ نفر از اعضای صندوق های توان افزایی روستایی لنده کربلایی می شوند .
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،همزمان با نزدیک شدن به ایام اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و در آستانه برگزاری بزرگترین همایش جهانی ۳۵۰ نفر از اعضای صندوق های توان افزایی روستایی لنده با اهداء کمک هزینه بنیاد علوی کربلایی می شوند .


در همین راستا ، امام جمعه لنده ضمن تقدیر از اقدامات دینی و فرهنگی بنیاد علوی در لنده ، اعزام ۳۵۰ نفر از اعضای صندوق های توان افزایی به سفر اربعین را مصداق واقعی کمک به اشاعه فرهنگ دینی و حسینی عنوان کرد و ابراز امیدواری کرد که افراد اعزامی نهایت استفاده از این سفر معنوی را داشته باشند.

حجه الاسلام محمودی اصل اظهار داشت: شرکت کنندگان در این پیاده روی عظیم در راستای اهداف قیام امام حسین قدم بر می دارند و شایسته است همه در پاسداشت و هر چه باشکوهتر برگزار شدن این معروف بزرگ قدم بردارند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: