« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۱۲۸
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۰
در گفتگو با آوای رودکوف عنوان شد:
مسول موکب حضرت قاسم بن حسن(ع) شهدای استان کهگیلویه وبویراحمد ضمن تقدیر از مردم و مسولان ؛ اقدامات و فعالیت های این ستاد در خدمات رسانی به زائران حسینی را تشریح کرد.
به گزارش پایگاه خبری آوای روکوف،سرهنگ جهانگیر پورملک مسئول موکب حضرت قاسم بن الحسن(ع) شهدای استان کهگیلویه وبویراحمدضمن تشریح فعالیتهای این موکب از همکاری مردم و مسولان استان در امر خدمت رسانی به زوار امام حسین(ع) در مرز شلمچه تقدیر و تشکر کرد.


معاون هماهنگ کننده تیپ 48 فتح  در گفت وگو با خبرنگار ما اظهار داشت:خداراشاکریم که امسال توانستیم با همکاری بسیار خوب مردم و مسئولین استان خصوصا همکارانم در تیپ 48 فتح پذیرای زوار حضرت اباعبدالله الحسین‌(ع‌‌)باشیم و به نحو شایسته به زوار خدمت رسانی نماییم.


سرهنگ پورملک توزیع بیش از چهار هزار پرس غذا در بین زائران ؛ توزیع میوه و شربت در طول شبانه روز بین ده هزار زائر ؛خدمات درمانی روزانه به ۴۰۰نفر ؛ ایاب وذهاب زائرین ؛ اسکان بیش از 500 نفر از زائرین در طول شبانه  ؛آبرسانی به موکبهای همجوار و ....را از جمله خدمات این موکب در مرز شلمچه عنوان کرد.


مدیر موکب حضرت قاسم بن الحسن(ع) استان افزود:خدمات ارائه شده باحضورخادمین به استعداد۴۰نفردر دوشیفت کاری صورت گرفت و شایسته است از همه مردم و  مسئولین عزیز استان خصوصا فرماندهی تیپ 48 فتح ؛کلیه همکارانم در تیپ ۴۸ فتح ،گردانهای امام حسین(ع) شهرستانها،  خیرین استانی ،استانداری محترم و معاونین ایشان و خادمین محترمی که بی منت و به صورت شبانه روزی همکاری داشته اند تقدیر و تشکر نماییم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: