« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۲۵۱
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۸
یاسوج
به‌منظور توسعه و ترویج فرهنگ کسب‌وکار و بسترسازی لازم برای شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت آپ ها و همچنین مشاغل نوین تفاهم‌نامه همکاری بین کمیته امداد و پارک علم و فناوری به امضاء رسید.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با رئیس پارک علم و فناوری استان به‌منظور انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دیدار کرد.


وی در این دیدار گفت: تفاهم‌نامه کمیته امداد با پارک علم و فناوری به‌منظور توسعه و ترویج فرهنگ کسب‌وکار و بسترسازی لازم برای شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت آپ ها و همچنین راه‌اندازی مشاغل نوین مبتنی بر نوآوری به امضاء رسیده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین اقدامات و برنامه‌های کمیته امداد، توانمندسازی مددجویان از طریق ایجاد اشتغال پایدار است، تصریح کرد: هدف از انعقاد این تفاهم‌نامه همکاری مشترک طرفین و هم‌افزایی ظرفیت‌های موجود در زمینه ایجاد اشتغال برای جامعه هدف این نهاد و سایر اقشار نیازمند است.

مبشری اطلاع‌رسانی مقتضی و گسترده دوره‌های آموزشی، خدمات و حمایت‌های مادی و معنوی قائل اراده در پارک به‌منظور بهره‌برداری ذینفعان از آن‌ها را از تعهدات کمیته امداد در این تفاهم‌نامه عنوان و بیان کرد: هدایت دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دارای ایده به پارک و مراکز رشد وابسته به آن به‌منظور ارزیابی ایده‌ها، برگزاری دوره‌های آموزش کارآفرینی، تجاری‌سازی، بازاریابی و مالکیت فکری برای مددجویان و متقاضیان واجد شرایط امداد نیز از دیگر تعهدات کمیته امداد در این تفاهم‌نامه است.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از دیگر تعهدات کمیته امداد در خصوص تفاهم‌نامه با پارک علم و فناوری را اعطای کمک بلاعوض و یا پرداخت تسهیلات به طرح‌های فناورانه یا دانش‌بنیان مورد تأیید پارک برشمرد و گفت: معرفی کارجویان تحت حمایت جهت اشتغال به کار در واحدهای فناوری تحت پوشش پارک و پرداخت حق بیمه کارفرما و مشارکت مالی و اجرایی در تجاری‌سازی و بازاریابی محصولات تولیدی و همچنین کمک به استقرار کارگاهی برای واحدهای فناوری در فضاهای بلااستفاده از طریق خیران کارآفرین از دیگر تعهدات کمیته امداد است.

مبشری ادامه داد: تأسیس و راه‌اندازی دفتر تخصصی مشترک کسب‌وکار در محل پارک، ایجاد امکان بهره‌مندی دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت از تجهیزات پارک و حمایت‌های کانون شکوفایی خلاقیت و نوآوری، برگزاری دوره‌های آموزشی کارآفرینی، تجاری‌سازی، بازاریابی و مهارت‌های کسب‌وکار برای مددجویان و کارکنان کمیته امداد و همکاری جهت ایجاد اشتغال کارجویان تحت حمایت کمیته امداد در واحدهای تحت پوشش پارک با استفاده از بسته‌های تشویقی امداد از مهم‌ترین تعهدات پارک علم و فناوری در این تفاهم‌نامه است.

وی بابیان اینکه مدت این تفاهم‌نامه از تاریخ ۱۴ آبان ۹۸ به مدت دو سال و در صورت توافق طرفین قابل تمدید است، تأکید کرد: امید است که با مشارکت همگانی بتوانیم قدم‌های مؤثری در زمینه ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان نیازمند برداشته و آن‌ها را به‌سوی خودکفایی و استقلال مالی رهنمون کنیم.

سیدشمس الدین هاشمی رئیس پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد نیز با امضاء این تفاهم‌نامه بر همکاری مشترک طرفین به‌منظور ایجاد اشتغال برای نیازمندان تأکید کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: