« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۲۶۹
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۱
حجت الاسلام الهی نیا در خطبه های نماز جمعه لنده:
بنیاد علوی در راستای اقتصاد مقاومتی مردم این شهرستان را تا حدودی امیدوار کرده ولی لازم است با ایجاد کارخانه یا کارهای زیر بنایی دیگر زمینه اشتغال حداقل 300یا چهارصد نفر را ایجاد کنند تا مردم بتوانند با امیدواری بیشتری زندگی کنند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛حجت الاسلام سید محمود الهی نیا در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان لنده با اشاره به آغاز امامت امام دوازدهم گفت:این امام معصوم زنده و حاضر و ناظر و از نظرها پنهان حضرت بقیه الاعظم (عج)می باشد که در پشت پرده غیبت قرار دارد و منتظرانش باید برای ظهورش تلاش کنند.


امام جمعه موقت لنده اظهار داشت :از نظر پیامبر اکرم ص انتظار فرج از بهترین المال امت است که ائمه وعده ظهور این منجی و برکات آن را بیان کردند.

حجت الاسلام الهی نیا در ادامه گفت:ذکر برکات و نعمات دوران ظهور مثل بارش انواع رحمت الهی امنیت کامل جهان ،نعمات زمینی و آسمانی زیاد می باشد.

خطیب نماز جمعه لنده تصریح کرد:در دوره ظهور مردم به نعمتهایی دست پیدا می کنند که هیچ زمانی سابقه ندارد و فقیری برای گرفتن زکات پیدا نمی شود و عدالت بی نظیر همه عالم را فرا می گیرد .

الهی نیا خاطر نشان کرد:علم آموزی و سطح بالای آگاهی مردم و عمل درست به وظیفه و رعایت تقوی از مقدمات ظهور منجی است و بی حجابی زندگی اشرافی دروغ غیبت ریا و سایر آسیبها در شان ظهور با برکت نیست.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی در ادامه گفت:همه مردم باید برای رفع معضلات و برقرای زمینه ظهور تلاش کنند و از گناهانی که دل امام عصر را به درد می آورد دوری کنند.

الهی نیا با اشاره به نامگذاری هفته وحدت که از این نامگذاری از ابتکارات امام خمینی ره بوده این ابتکار را سرنوشت ساز و تاریخ ساز خواند و افزود:این امر همیشه بخش عمده ای از توطئه های دائمی استکبار را کم کرده است.

امام جمعه موقت لنده تصریح کرد:ما مسلمانان مشترکات مهم و برجسته ای داریم که در این برهه از زمان لازم است روی آنها تکیه کنیم از قبیل اعتقاد به قرآن و شخصیت پیامبر داشتن بصیرت زمان شناسی دشمن شناسی و شناخت دشمن و ترفندها و نقشه های او تحمل همدیگر.

وی در ادمه کفت:با تعامل بین علما و ودانشمندان حرکت جبهه حق به سرانجام مطلوب خواهد رسید و دشمنان را از اهداف شوم خود مایوس خواهد کرد.

حجت الاسلام الهی نیا تاکید کرد:در طول چند سال اخیر در کشورهای مختلف مسلمان هر حرکت بعضا لازم و قانونی و درستی صورت گرفت دشمت ورود پید کرده و بر آن سوار شده و خسارات سنگینی هم وارد کرده است.

خطیب جمعه لنده خاطر نشان کرد:دشمن شماره یک مسلمانان آمریکاست که با اسلام و کشورهای اسلامی دشمن است و چهل سال است که در مقابل نظان اسلامی ما ایستاده و هر چه توانسته توطئه کرده اما پیروز این مبارزه ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی و شکست آمریکا بوده و تاکنون همه تلاشها و توطئه ها برای این کشور استعمار گر بی نتیجه بوده است و امروزه تنها کشوری که آمریکا کوچکترین نقشی در تصمیمات آن ندارد ایران اسلامی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تصریح کرد:آمریکای گرگ صفت وحشی تر از گذشته شده اما ضعیفتر شده و غیر قابل اعتماد تر از همیشه که این امر باید سرلوحه کار مسئولین جمهوری اسلامی باشد که به توان ظرفیت های داخلی و توصیه های دلسوازانه و حکیمانه مقام معظم رهبری عمل کنند و امید به بهبود شرایط از طرف غرب و آمریکا نداشته باشند.

امام جمعه موقت لنده با اشاره به نارضایتی مردم در خصوص شهرکهای لنده و مشکلات جاده ای در سطح این شهرستان گفت:مشکلات شهرستان در این حوزه زیاد هست و در این زمینه ضعیف عمل شده جاده بنه علیاری چند سال پیش زیر سازی شده و حتی یک بار هم قیر پاشیده ولی هنوز آسفالت نشده و برای جاده روستاهای برمل ؛چلی جاده تراب لنده کار خاصی صورت نگرفته و در طول این دو سال پیشرفت مناسبی نداشته به طوری که در طول این مدت فقط از یک گردنه عبور کرده که انتظار می رود تلاش بیشتری در این زمینه صورت بگیرد و چنین پروژه هایی به کسانی سپرده شود که امکانات بیشتری دارند مثل قرارگاه خاتم.

وی با اشاره به اقدامات بنیاد علوی در شهرستان لنده خاطر نشان کرد :این بنیاد مردم این شهرستان را تا حدودی امیدوار کرده ولی لازم است با ایجاد کارخانه یا کارهای زیر بنایی دیگر زمینه اشتغال حداقل 300یا چهارصد نفر را ایجاد کنند تا مردم بتوانند با امیدواری بیشتری زندگی کنند.

امام جمعه موقت لنده از  مسئولان خواست به وعده های خود عمل کنند که در صورت حل این مشکل زمینه تولید و اشتغال فراهم خواهدشد.

خطیب جمعه شهرستان لنده با اشاره به نارضایتی مردم شهرستان در باب شهرسازی و آراستگی شهر مخصوصا شهرکها گفت:در گذشته دغدغه این بود که مردم از روستا به شهر مهاجرت نکنند امروز باید دغدغه این را داشت که مردم با توجه به مشکلات عدیده شهر از شهر به شهرهای بزرگ مهاجرت نکنند.

حجت الاسلام الهی نیا در پایان با اشاره به ارقام قبوض مصرفی آب برق و گاز مردم گفت:در این زمینه باید شرایط اقتصادی مردم را درک کرد.

امام جمعه موقت لنده گریزی هم به پل ایدنک و رسیدن فصل زمستان کرد و گفت :با شرایطی که شرکت مستقر در حاشیه این پل ایجاد کرده آب در گذشته تنها از دو دهانه پل در جریان است و این پل در معرض خطر می باشد که شایسته است قبل از هر حادثه ای چاره اندیشی لازم بعمل آید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: