« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۳۳۰
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۴
کهگیلویه و بویراحمد
سهمیه بندی بنزین و بالارفتن قیمت آن و مبارزه با فساد از مهم ترین نکات این هفته نمازجمعه شهرستان ها بود.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛سهمیه بندی بنزین و بالارفتن قیمت آن و  مبارزه با فساد از مهم ترین نکات این هفته نمازجمعه شهرستان ها در استان کهگیلویه و بویراحمد بود.


  افزایش قیمت بنزین آثار و تبعات مثبتی در آینده خواهد داشت

حجت‌الاسلام سید‌جواد خاضع در خطبه‌های این هفته نماز جمعه یاسوج با اشاره به اینکه به دلیل اختلاف قیمت بنزین در ایران با کشورهای همجوار، بخش عمده‌ای از این سرمایه ملی قاچاق می‌شود، اظهار داشت: از شب گذشته بحث سهمیه بندی و افزایش قیمت بنزین در کشور آغاز شده است.

وی با تاکید بر اینکه این افزایش قیمت آثار و تبعات مثبتی در آینده خواهد داشت، عنوان کرد: جلوگیری از قاچاق بنزین و واریز سود حاصل از این افزایش قیمت به حساب 18 میلیون خانوار نیازمند با جمعیت 60 میلیوناز جمله آثار مثبت این اقدام بوده که دشمنان می‌خواهند از این افزایش قیمت بنزین در ایران حاشیه سازی و سوء استفاده کنند که باید مردم هوشیار باشند.

بنابر گزارش فارس امام جمعه موقت یاسوج در ادامه گفت : رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب فرمودند که عدالت و مبارزه با فساد دو اصل لازم و ملزوم همدیگر هستند و به فرموده معظم له تحقق اقتصاد مقاومتی نیازمند برقراری عدالت اقتصادی است.

خاضع اظهار داشت: قوه قضائیه اقدام‌های مناسبی را برای مبارزه با فساد اقتصادی و مفسدان انجام داده که باید هرچه بیشتر از سوی مردم و دولت حمایت شوند و این اقدام‌ها سبب افزایش اعتماد مردم شده که در صورت حمایت می‌تواند با صلابت تر ادامه داشته باشد.

دولت در بحث افزایش بنزین باید شفاف سازی می کرد

حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل در خطبه های جمعه این هفته شهرستان لنده گفت: حرکت رئیس جمهور در یزد و حمله به دستگاه قضایی که عزم راسخ خود را در برخورد با مفاسد اقتصادی شروع کرد چندان شایسته نبود .

امام جمعه لنده اظهار داشت: دستگیری روح الله زم و ابربدهکاران بانکی نشان از اقتدار قوه قضائیه در برخورد با مفسدان است و باید حمایت شود و مردم نیز حمایت خواهند کرد.

بر اساس انچه صبح زاگرس نوشت:حجت الاسلام محمودی اصل در ادامه گریزی به گرانی بنزین زد و گفت: گرانی بنزین بدون شفاف سازی توسط دولت باعث کمرشکنی مردم خواهدشد و انتظار می رفت دولت بهتر از این شفاف سازی می کرد .

وی خواهان نظارت دولت بر عدم گرانی سایر اجناس تحت تاثیر قیمت بنزین شد.

دولت باید جلوی گران شدن سایر اقلام به واسطه افزایش قیمت بنزین را بگیرد

حجت‌الاسلام علی‌اکبر راوند در نماز سیاسی عبادی جمعه شهر دیشموک نیز با اشاره به افزایش قیمت بنزین گفت: اصل و ضرورت این امر مطابق تفاهم قانونی دولت و مجلس صورت گرفت و نیاز هست که دولت با نظارت مستمر به نحوه اجرا و بررسی پیامدهای آن نظارت دقیق داشته باشد.

وی افزود: ممکن است عده‌ای سودجو با افزایش قیمت بنزین به فکر گرانی سایر اقلام شوند که جا دارد دولت با آنان مقابله کند و جلوی گران شدن سایر اقلام به واسطه افزایش قیمت بنزین را بگیرد.

بر اساس آنچه فارس نوشت؛راوند در ادامه گفت:کسانی از بازار ارز سوء استفاده کردند بنا بر این مردم حق دارند که پول ناشی از گران شدن بنزین که به خزانه می‌رود را ببینند و از اثرات خوب آن بهره‌مند شوند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: