« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۳۶۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۶
معاون اقتصادی استانداری خبر داد :
بازرسان و اعضای ستاد تنظیم بازار در قالب گشت‌های مشترک با همراهی رسانه‌ها بازدیدی سرزده از سطح بازار و برخی صنوف در شهر یاسوج را به ‌منظور بررسی وضعیت افزایش قیمت کالاها و تأثیرگذاری طرح سهمیه بندی بنزین انجام دادند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛صمیمی دوست در این بازدید گفت با توجه به شرایط خاص و برخی نگرانی ها در طرح سهمیه بندی بنزین این گونه گشت های ویژه بازرسان به صورت روزانه و در دو شیفت صبح و عصر با محوریت و مدیریت حوزه امور اقتصادی استانداری و تیم های بازرسی از سازمان صنعت، معدن و تجارت، بازرسی استانداری، تعزیرات حکومتی و اصناف انجام می شود.


معاون امور اقتصادی استانداری کهگیلویه وبویراحمد بر ضرورت ادامه و استمرار بازرسی ها تاکید کرد و گفت: هرگونه افزایش قیمت کالا و همچنین در زمینه حمل و نقل عمومی به بهانه طرح سهمیه بندی و افزایش قیمت بنزین ممنوع است و با متخلفان برخورد قاطع و قانونی خواهد شد.

صمیمی دوست با بیان اینکه همه باید در حکم یک بازرس در سطح بازار هرگونه سوء استفاده و افزایش قیمت ها را رصد کنند، افزود: اتاق اصناف، صنعت و معدن و تعزیرات حکومتی گشت های بازرسی خود را در تمامی شهرستان های ۸ گانه استان فعال و افزایش دهند.

معاون اقتصادی استانداری تصریح کرد: باتوجه به اینکه به جز بنزین سایر حامل های انرژی از جمله نفت و گاز، سی ان جی و ال پی جی هچگونه افزایشی نداشته بنابراین افزایش نرخ کرایه حمل و نقل عمومی( اتوبوس، کامیون های حمل بارو..) فاقد وجاهت قانونی است.

صمیمی دوست عنوان کرد: همچنین سوخت واحدهای تولیدی( صنعتی، کشاورزی) ارتباطی با بنزین ندارد بنابراین افزایش قیمت هرگونه کالا نیز غیرقانونی است.

معاون اقتصادی استانداری، خواستار مشارکت و همکاری تمامی دستگاه های اجرایی استان برای حفظ آرامش در بازار استان شد و گفت: هرگونه تغییر در نرخ کرایه وسایل نقلیه درون شهری و برون شهری بنزین سوز تابع کشور است.

وی یادآور شد به زودی نشستی  با رانندگان تاکسی های درون شهری و بین شهری در سراسر استان برگزار خواهیم کرد و تمهیدات لازم در این راستا نیز انجام خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: