رئیس اداره روابط عمومی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد؛
رئیس اداره روابط عمومی و اطلاعرسانی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: به منظور تکریم ارباب رجوع و خدمت رسانی بهتر به مشتریان، سامانه ارتباط مشتریان با صندوق قرضالحسنه امداد ولایت استان راهاندازی شد.
به گزارشپایگاه خبری آوای رودکوف؛علی حسن مظاهری، رئیس اداره روابط عمومی و اطلاعرسانی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: جهت توجه به مقوله تکریم اربابرجوع و پاسخگویی سریع و نظاممند به مشتریان صندوق قرضالحسنه امداد ولایت این نهاد، سامانه ارتباطی این صندوق راهاندازی و مورد بهرهبرداری قرار گرفت.
وی با اشاره به اینکه صندوق قرضالحسنه امداد ولایت باهدف ارائه خدمات قرضالحسنه به اقشار آسیبپذیر و مددجویان تحت حمایت این نهاد از سال 1395 تأسیسشده است، افزود: گسترش، ترویج و توسعه سنت و فرهنگ قرضالحسنه در جامعه از رویکردهای راهبردی کمیته امداد در این صندوق است.
مظاهری اظهار کرد: خدمات صندوق قرضالحسنه امداد ولایت اعطای تسهیلات اشتغال و کارگشایی به خانوارهای تحت حمایت و سایر اقشار آسیبپذیر است و با بسترسازی انجامشده اتصال به شبکه شتاب سیستم بانکی کشور، کمکمعیشت و یارانه مددجویان این نهاد از طریق این صندوق پرداخت میشود.
رئیس اداره روابط عمومی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: این سامانه برای طرح شکایات، درخواستها، انتقادات، پیشنهادها، گردش حساب، اطلاع مشتریان از اقساط و مانده بدهکاری و خدماترسانی باکیفیت و سریع به جامعه هدف راهاندازی شده است.
مظاهری تأکید کرد: سامانه ارتباط مشتریان با صندوق امداد ولایت بهصورت کشوری راهاندازی شده است و مشتریان این صندوق میتوانند با شماره تماس 7439600-021 بهصورت غیرحضوری خدمات موردنیاز خود را از طریق صندوق امداد ولایت دریافت کنند.
عضویت در خبر نامه