« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۶۰۴
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۳
لنده
به همت شورای فرهنگی دانشگاه پیام نور لنده ؛ کرسی آزاداندیشی با موضوع " " تحصیل ، آری یا خیر؟" با حضور امام جمعه ؛جمعی از مسولین ؛ اساتید و دانشجویان این دانشگاه برگزار شد.
به گزارشپایگاه خبری آوای رودکوف؛امین ولیپور مسئول شورای فرهنگی دانشگاه پیام نور لنده در ابتدای این جلسه گفت: مقام معظم رهبری همواره دانشجویان را به برپایی کرسی‌های آزاداندیشی و نیز مطالبه گری آگاهانه دعوت کرده‌اند.


 در ادامه رئیس دانشگاه پیام نور لنده  هدف از برگزاری این برنامه را  عمل به منویات مقام معظم رهبری مبنی براهمیت و جایگاه آزاداندیشی در تقویت بنیه‎‎های فکری و لزوم تشکیل کرسی‎‎های نظریه‎‎پردازی و آزاد‌اندیشی در جامعه به ویژه در جوامع علمی و مراکز آموزشی اعلام نمود.


 حمید دهقان با گلایه از عدم تکمیل ساختمان دانشگاه گفت: ای کاش مسولان ما کمی دغدغه دانشجویان ما را درک می کردند و با آنها در جهت حل مشکل همراهی و همدردی می کردند.



همچنین امام جمعه لنده با تشریح اهمیت علم و تحصیل گفت:یکی از خروجی های تحصیل بحث شغل است و بخش وسیعی از آن آمادگی و آگاهی جامعه است.

حجت الاسلام محمودی اصل اظهار داشت :اگر در جامعه ای قشر بزرگی از دانش اموزان ابتدایی آن ترک تحصیل کنند و آن جامعه کم سواد و ییا بی سواد بار بیاید با آن جامعه ای که در مسیر علم تلاش می کنند آیا آینها با هم  تفاوتی ندارند؟


وی افزود: هل یستوی الذین یعلمون و الذین لا یعلمون آیا کسانی که می دانند با کسانی که نمی دانند مساوی هستند طبیعتا نه

امام جمعه لنده در ادامه با اظهار نگرانی از نیمه تمام رها نمودن ساختمان فیزیکی دانشگاه پیام نور لنده گفت:قرار بود این ساختمان 18 ماهه به بهره برداری برسد اما ظاهرا منظورشان 18 سال بود!!!!خنده حضار!!!


وی با انتقاد صریح از دکترسجادی رئیس دانشگاه پیام نور استان گفت:تصور ما اینست که ایشان هیچ نگاهی برای حل این مسئله نداشت گاهی یه مسولی تلاش می کند اما به نتیجه نمی رسد که البته این هم قابل تقدیر است اما رئیس دانشگاه پیام نور استان هیچ تلاشی برای حل مشکل دانشگاه پیام نور لنده نداشته است و حتی آقایان دنبال بهانه ای هستند که این دانشگاه را جمع کنند که البته این نگاه بسیار بدی هست نگاه باید عدالت محور باشد و نه توسعه محور بنابراین امیدی به این آقایان نیست و لذا باید از طریق دیگر این موضوع را پیگیری نماییم.و قطعا بنده این را از طریق رئیس بنیاد مستضعفان کشور پیگیری خواهم نمود.(تشویق حضار)




نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: