« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۶۶۶
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۴
مدیرکل زندان‌های استان خبر داد؛
مدیرکل زندان‌های کهگیلویه و بویراحمداز کاهش 19/5 درصدی جمعیت کیفری زندان‌های استان در سال جاری خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ اسماعیل جمیاری با اعلام این خبر گفت: در راستای اجرای دستورالعمل ساماندهی و کاهش جمعیت کیفری زندانیان، موجودی زندانیان زندان‌های کهگیلویه و بویراحمد نسبت به سال گذشته 19.5 درصد کاهش داشته است.

وی عنوان کرد: از جمله سیاست‌های ابلاغی قوه قضائیه در دوره تحول ساماندهی و کاهش هدفمند جمعیت کیفری زندانیان است که با تأکیدات جدّی مسئولان ارشد قوه قضائیه این مهم در دستور کار قرار دارد و از تمام ظرفیت‌های موجود در قوانین و نیز مفاد دستورالعمل ابلاغی استفاده می‌شود.

وی تعامل، همراهی و همکاری مسئولان قضایی بویژه رئیس کل دادگستری استان، رؤسای حوزه‌های قضایی و دادستان‌های تابعه و نیز قضات ناظر زندان را قابل تحسین دانست و افزود: این تفاهم و همدلی به‌همراه استفاده از ظرفیت ستاد دیه استان و کمیته‌های صلح و سازش و فعالیت خوب شوراهای حل اختلاف در زندان ها باعث شده است که توفیقات خوبی در زمینه کاهش جمعیت زندانیان در زندان های استان حاصل شود.

مدیرکل زندان‌های کهگیلویه و بویراحمد کاهش 19.5 درصدی موجودی زندانیان در زندان‌های تابعه را نسبت به سال گذشته نتیجه تلاش و پیگیری رؤسای زندان‌ها، مددکاران و کارکنان جهادی در استان و حمایت و همراهی مقامات قضایی دانست و اظهار امیدواری کرد: تا این روند تا حصول نتایج بهتر و بیشتر ادامه داشته باشد.

جمیاری کاهش هدفمند جمعیت زندانیان را سبب کاهش آسیب‌های اجتماعی و تبعات ناشی از حبس و نیز صرفه جویی در هزینه‌ها عنوان کرد و ادامه داد: چنانچه آمار زندانیان متناسب با فضا و امکانات موجودی در زندان‌ها باشد، چرخه اصلاح و تربیت و مجموعه اقداماتی که بازسازی شخصیت زندانیان را تشکیل می‌دهد، محقق می‌شود و این توفیق سازمان زندان‌ها بازپروری اجتماعی زندانیان و کاهش بازگشت مجدد زندانیان آزاد شده را تضمین می‌کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: